خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازی دوستانه آلمان و انگلیس؛

پودولسکی: ثبات دلیل موفقیت تیم ملی آلمان در رقابت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۳۸

لوکاس پودولسکی که سومین بازیکنی است که بیشترین بازی ملی را در کارنامه خود دارد، دلیل موفقیت تیم ملی آلمان را ثبات تحت نظر مربیگری یوآخیم لو می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت اکسپرس انگلیس، لوکاس پودولسکی دلایلی را عنوان کرد که چرا آلمان  در بازی های ملی فوتبال موفق است و آن‌ها بهترین مربی را در طول 10 سال داشته‌اند.
بازیکن سابق آرسنال، گرت ساوت گیت، هدایت انگلیس را بر عهده گرفته، او اصرار دارد آن‌ها در تورنمنت‌ها خیلی خوب هستند اما باید دید آنها برابر آلمان چه نمایشی خواهند داشت.
پودولسکی آخرین نمایش برای کشورش در بازی دوستانه به عنوان کاپیتان مقابل انگلستان انجام می‌دهد.
مهاجم 31 ساله امشب 130 بازی ملی‌اش را انجام خواهد داد. او در سال 2004 آغاز به کار کرد و ادعا می‌کند که ثبات راز موفقیت آلمان است. تحت نظر یوآخیم لو، کسی که از سال 2006 هدایت تیم آلمان را بر عهده گرفت، آلمانی‌ها جام جهانی را در سال 2014 بردند و به مقام سومی جام جهانی در سال 2010 رسیدند و در سال 2008 نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. در سال 2012 و 2016 به مقام سومی جام ملت‌های اروپا رسیدند.
پودولسکی گفت: تنها چیزی که من می‌توانم بگویم آن است که یک مربی عالی برای 10 سال داشتیم و ثبات که بسیار مهم است. او گفت انگلستان بازیکنان امید بخشی داشته تا زمانی که آن‌ها با آلمان مواجه نشوند.
گرت ساوت گیت که ششمین مربی انگلیسی‌ها بر عهده گرفته که قبل از او شامل استوارت پیرس می‌شود کسی که مربی گری برای یک بازی به عنوان سرپرست برعهده گرفت-در یک زمان مشابه.
هافبک آرسنال مسعود اوزیل، که بازی‌اش را در مقابل وست بروم روز شنبه از دست داد به خاطر مصدومیت کشاله ران بیرون گذاشته شد در دیار برابر انگلیس تیم ملای کشورش را همراهی نمی‌کند.
آلمان همچنین بدون هافبکش جولیان درکسلر در مقابل انگلیس به میدان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز