خبرگزاری کار ایران

چرا قرعه‌ی مرگ برای رئال مادرید در آمد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۷۷

تنها رئالی‌های سطحی‌نگر ممکن است از این که به یوونتوس نخوردند خوشحال باشند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید باید در شرایطی در مرحله‌ی یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ به مصاف بایرن مونیخ برود که شانس چندانی برای عبور از سد باواریایی‌ها ندارد.

اگر تنها به آمار اتکا کنیم، رئال مادرید کمتر از 50درصد شانس صعود دارد. سفیدها تاکنون 22 بار در چمپیونز لیگ به مصاف بایرن رفته‌اند که در نیمی از مصاف‌ها مغلوب شده‌اند. تنها 2 بازیِ این دو تیم مساوی شده و 9 بار هم رئال برده. رئال تنها یک بار با نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی 4-0 بایرن را شکست داده و بایرن بارها این کار را کرده است. همچنین، لوس بلانکوس تنها یک بار در مونیخ پیروز شده که آن را هم مدیون پپ گواردیولا است و هم مدیون آنچلوتی که در آن بازی هدایت رئال را بر عهده داشت.

اما نکته‌ی دردناک برای رئال این است که بایرن در این فصل بیشتر از هر تیمی در اروپا مالک توپ بوده و رئال جزو ده تیم برتر اروپا نیست. تیمی چون آرسنال که از نظر مالکیت توپ در اروپا سرآمد همگان است در برابر بایرن کاری از پیش نبرد و با 10 گل خورده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش‌بینی می‌شود که بایرن در برابر تیم مادریدی بیش از 60 درصد مالکیت توپ داشته باشد و این طبق یک اصل بدیهیِ گواردیولایی به معنی شانس کم رئال برای گلزنی خواهد بود. به این ترتیب، کهکشانی‌ها طی دو بازی رفت و برگشت تنها 72 دقیقه مالک توپ خواهند بود و شانی گل زدن خواهند داشت - آن هم گل زدن به تیمی که طی 24 بازی در بوندسلیگا تنها 13 گل دریافت کرده و با داشتن هوملز و بواتنگ قوی‌ترین خط دفاعی فوتبال اروپا را دارد.

آخرین برگ برنده‌ی بایرن که بیش از همه برای رئالی‌ها دردناک است حضور آنچلوتی روی نیمکت بایرن است، مردی که بازیکنان رئال را بهتر از کف دستش می‌شناسد. پیرِ کارکشته‌ی فوتبال.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز