خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

بنگسون بخت اول گلزنی در ذوب آهن/ حسینی منتظر دور برگشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۹۷

شاگردان مجتبی حسینی در لیگ قهرمانان عملکردی متوسط داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قهرمان فصل پیش جام حذفی لیگ ایران در اولین قدم از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یک امتیاز کسب کرد و العین را در امارات متوقف کرد.

ذوب آهن در بازی بعدی برابر الاهلی عربستان میزبان بود اما در ورزشگاه سلطان قابوس عمان. در بازی که الاهلی در آمار برتری نسبی داشت دو بر یک از سد شاگردان حسینی گذشت. 

نماینده اصفهانی ایران در سومین بازی مقابل بنیادکار ازبکستانی قرار گرفت که مدعی اصلی صعود از گروه C است. جری بنگسون در دقیقه 55 و مرتضی تبریزی در دقیقه 5+90 برای ذوب آهن گلزنی کردند. این دیدار با برتری دو بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

با یک تساوی و یک شکست و یک پیروزی شاگردان مجتبی حسینی در رده سوم گروه خود قرار گرفتند. جری بنگسون، مهاجم سیاه پوست ذوب‌آهن، دو بار برای ذوب آهن در این فصل لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

تنها غایب اصلی اصفهانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا قاسم حدادی فر است که پس از پارگی رباط صلیبی شرایط بازی را به دست آورد و به ترکیب این تیم در لیگ برتر بازگشت اما پیش از دیدار با بنیادکار دچار مصدومیت شد تا همچنان دوران بد خود را پشت سر بگذارد.

ذوب آهن در اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان سه شنبه 22 فروردین ماه در اصفهان میزبان بنیاد کار ازبکستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز