خبرگزاری کار ایران

بوفون هشدار داد:

لسترسیتی از بارسلونا خطرناک‌تر است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۳۴

بوفون که این روزها با یوونتوس در صدر سری آ ایتالیا قرار دارد در لیگ قهرمانان نیز جزو تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی است، با این حال از وجود لستر سیتی در لیگ اروپا احساس خطر می‌کند.

به گزارش ایلنا نقل از سایت گل، جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس گفت: وقتی یوونتوس به تساوی در مقابل لستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی برسند، همه چیز از دست خواهد رفت. او از لستر سیتی به عنوان تیمی نام می‌برد که می‌خواهد از آن‌ها دوری کند. لستر سیتی نیز  در  یک بازی مهیج  در لیگ اروپا تیم سویا را شکست داد.

بعد از آنکه روباه‌ها بازی خود را با نتیجه 2-0 در استادیوم کینگ پاور در مقابل سویا  پیروزشدند، در مجموع با برد 3-2 خود را ثابت کردند تا در جمع تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی باشند. آن‌ها به این سبب در اروپا شهرت کسب کردند که ستاره یووه بوفون نیز آن را تایید کرد.

در حالیکه لستر پیروز شد، یوونتوس با پنالتی نیمه اول دیبالا در مجموع با نتیجه 3-0 در بازی رفت و برگشت به یک پیروزی 1-0 در مقابل بازیکنان ده نفره پورتو رسید، تا  به امتیاز دلخواه خود در سری آ برسد.

با وجود امثال بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید و قرار گرفتن در بین 8 تیم، بوفون از لستر سیتی به عنوان تیم خطرناک رقابت‌ها یاد می‌کند. 

بوفون به پریمیوم اسپورت گفت: تنها تیمی که من دوست دارم از آن دوری کنم لستر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز