خبرگزاری کار ایران

پیکه: پیروزی حق دپورتیوو بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۹۰

بارسلونا نگذاشت خوشحالی هوادارانش از بازگشت تاریخی‌شان در پیروزی 6 بر یک برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد چون چهار روز پس از آن در لالیگا 2 بر یک به دپورتیوو لاکرونیا باخت و صدر جدول را از دست داد.

 به گزارش ایلنا، با این حال به نظر جرارد پیکه برد تیمش برابر PSG‌ آنقدر مهم و با ارزش بوده است که هواداران او و هم‌تیمی‌هایش را به خاطر باخت در ریاسور ببخشند. پیکه در پایان بازی گفت: در کاتالونیا همه ترجیح می‌دادند که ما به بازی‌مان برابر پاری‌سن‌ژرمن برگردیم حتی اگر به دپورتیوو ببازیم. با وجود این شکست ما تا آخر به جنگیدن ادامه می‌دهیم چون هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لالیگا باقی مانده است. ما هنوز برای قهرمانی در لیگ فرصت زیادی داریم. این ورزش است، نه ماشین. بعد از عملکردی که برابر پاری‌سن‌ژرمن ارائه کردیم، می‌دانستیم که نتیجه گرفتن از لاکرونیا کار سختی است. باید به دپورتیوو بابت بازی خوبش تبریک بگوییم. این پیروزی حق‌شان بود.

پیکه ادامه داد: این باخت یک پسرفت است اما در ماه‌های اخیر ثابت شد که همه تیم‌ها ممکن است امتیاز از دست بدهند. دپورتیوو هم اواسط هفته گذشته بازی داشت. نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم. همه تیم‌ها چنین برنامه‌ای دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز