خبرگزاری کار ایران

از هواداران می‌خواهم به حواشی توجه نکنند؛

رحمتی: بعد از بازی با لوکوموتیو درباره مشکلات صحبت خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۲۱

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با لوکوموتیو ازبکستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران سه شنبه برابر لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود. سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و در ابتدا گفت: همواره با تیم‌های ازبکستانی هم گروه بودیم و تیم‌های این کشور را می‌شناسیم. می‌دانیم تیم‌های قدرتی هستند و تکیه آنها روی قدرت بدنی و کار تیمی است. این تیم را کاملا آنالیز کرده‌ایم و شناخت کافی از این تیم داریم و امیدوارم فردا به هواداران و مردم ایران عیدی بدهیم.

وی ادامه داد: هواداران شرایط استقلال را می‌دانند. امسال بازیکنان و کادرفنی جدیدی به تیم آمدند و اکنون با گذشت زمان توانستیم به رتبه سوم جدول برسیم. اگر عدالت برقرار شود ما باید دوم جدول باشیم و البته می‌توانیم به این موضوع دست پیدا کنیم.

کاپیتان استقلال تصریح کرد: 2 امتیاز با تیم دوم اختلاف داریم و می‌توانیم در 6 بازی آینده این اختلاف را جبران کنیم. نیم نگاهی نیز به صدر جدول داریم و از هواداران می‌خواهم به حواشی توجه نکنند. بازیکنان تصمیم گرفتند قبل از این بازی صحبتی درباره اتفاقات نکنند و مانند بازی سایپا یکدل در کنار کادرفنی برای پیروزی استقلال از جان مایه بگذاریم. بعد از بازی نه من بلکه همه بازیکنان درباره مشکلات حرف می‌زنیم.

رحمتی در پایان گفت: ما از همه چیز اطلاع داریم و همه مسائل پشت پرده را می‌دانیم. با حمایت 100 هزار نفری استقلالی‌ها بعد از بازی با لوکوموتیو از طرف همه بازیکنان درباره مشکلات صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز