خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: سائول یکی از بهترین هافبک‌های دنیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۹۹۹

سیمئونه در مورد چند تن از بازیکنان تیمش اظهار نظر کرده است.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه گفته که فرناندو تورس در آستانه بازگشت به میادین است.

تورس در بازی با دپورتیوو لاکرونیا از یک آسیب هولناک جان سالم به در برد و بسیاری نگران سلامتی او بودند. سیمئونه اکنون گفته که این بازیکن حتی به‌زودی می‌تواند بازی کند: او هنوز در مرحله ریکاوری است اما به نظرم چهارشنبه می‌تواند به میادین برگردد.

سیمئونه درباره سائول نیگوئس هم صحبت کرده است. او گفته: از همان روزی که به باشگاه آمدم، فراتر از قهرمانی، که به این هدف رسیده‌ایم، همیشه گفته‌ام که برنامه‌ام استفاده از بازیکنان جوانمان است. سائول، کوکه، لوکاس، توماس... ما چندین بازیکن داریم که همیشه عالی کار کرده‌اند. سائول همه چیزهای لازم را دارد تا یکی از بهترین هافبک‌های دنیا شود. او عالی شوت می‌زند، می‌تواند یک پاس کشنده بدهد، می‌تواند ضرباهنگ بازی را تعیین کند و در هوا هم خوب است. بالاتر از همه، او بازیکنی است که می‌خواهد پیشرفت کند و بازیکن بهتری شود.

رادامل فالکائو، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید در این فصل در موناکو درخشیده است. او دو فصل ناکام را در لیگ برتر در منچستریونایتد و چلسی سپری کرد ولی اکنون در لیگ یک فرانسه عالی کار می‌کند. سیمئونه گفته: من تعجب نمی‌کنم که او چنین عملکرد عالی‌ دارد. من او را خیلی دوست دارم. او لحظات سختی را پشت سر گذاشته اما آن خوی آشوبگر را دارد و قدرت درونی فوق‌العاده بالایش به او کمک کرده که از این بحران‌ها عبور کند. من برای او فوق‌العاده خوشحالم که همه چیز دارد برایش خوب پیش می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز