خبرگزاری کار ایران

با هواداران می‌توان لوکوموتیو را شکست داد؛

جباری : استقلالی‌ها بدانند افتخار می‌ماند نه پول!

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۴۲

پیشکسوت باشکاه استقلال از بازیکنان این تیم خواست بیشتر به فکر کسب افتخار آفرینی باشند تا به فکر پول. او اعتقاد دارد استقلال با هوادارانش می‌تواند برنده بازی فردا باشد.

علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال بعد از پایان اعتصاب اظهار داشت: خوشبختانه استقلال از دیروز تمرینات خود را آغاز کرد و امیدوارم شرایط این تیم در بازی با لوکوموتیو طوری باشد که بازیکنان بعدا از اعتصاب خود پشیمان نباشند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: بازیکنان باید بدانند پول خرج می‌شود اما این افتخار است که می‌ماند. به هر حال باشگاه هم تلاش خود را می‌کند تا طلب بازیکنان را پرداخت کند. البته بازیکن حق دارد که پولش را بخواهد و وظیفه باشگاه هم این است که طلب‌ها را پرداخت کند اما بهتر است که کار به اعتصاب نکشد چرا که اعتصاب جز حاشیه و به هم خوردن آرامش چیزی برای تیم ندارد.

جباری افزود: امیدوارم استقلالی‌ها از اعتصابی که داشتند با از دست دادن امتیاز پشیمان نشوند. آن‌ها می‌توانند در بازی‌های بعدی نتایج خوبی را بگیرند و باید با اتحاد و یکدلی پیش بروند تا نتایج آمادگی خود را ببینند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی با لوکوموتیو اعلام کرد: استقلال بازی سختی را پیشرو دارد اما این بازی سخت با حضور گسترده هواداران راحت می‌شود. حتما استقلال در این بازی از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند تا به امید خدا با یک برد شیرین شرایط بهتری را تجربه کند. امیدوارم هواداران استقلال در این بازی استادیوم را پر کنند تا با حمایت آن‌ها استقلال بتواند راه صعود را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز