خبرگزاری کار ایران

برای صعود راهی ترکیه می‌شویم

کریم انصاریفرد: پاس گل به کامبیاسو هم لذتبخش بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۰۲

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس موفق شد با پاسی دیدنی ستاره آرژانتینی تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و اینچنین به درخشش خود در ترکیب غول یونانی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم انصاریفرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس که در نیم فصل به این تیم اضافه شده است، توانسته نظرها را به خود جلب کند و با گلزنی و پاس گل به تیتر یک رسانه‌های یونانی تبدیل شده است. این مهاجم ایرانی در بازی لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشت و بعد از اینکه با گل‌هایش زمینه صعود المپیاکوس برابر عثمانلی اسپور را فراهم آورد، در دیدار برابر بشیکتاش نیز با پاس گل خود زمینه تک گل تیمش را مهیا ساخت. او اکنون با امیدواری بالا نسبت به صعود و کسب افتخار در اروپا صحبت می‌کند.

انصاریفرد در خصوص دیدار تیمش برابر بشیکتاش به خبرنگار ما گفت: لیگ اروپا جذابیت‌های خاص خودش را دارد و خوشحالم که توانستم با حضور در المپیاکوس این تجربه فوق العاده را پشت سر بگذارم. ما نتوانستیم در بازی رفت از فرصت‌های خوب مان سود ببریم و به تساوی رسیدیم اما مطمئنا برای بازی برگشت عملکرد بهتری خواهیم داشت و به دنبال صعود از این مرحله خواهیم بود. هر چند بازی در ترکیه و زمین حریف شرایط سخت‌تر است اما ما یک قدم از هدف مان که صعود است کوتاه نخواهیم آمد.

کریم انصاریفرد: پاس گل به کامبیاسو هم لذتبخش بود

مهاجم ایرانی المپیاکوس در خصوص عملکردش برابر حریف ترکیه‌ای و پاس زیبایی که برای کامبیاسو مهیا کرد گفت: مطمئنا به عنوان مهاجم ابتدا به گلزنی فکر می‌کنم اما پاس گلی که به کامبیاسو دادم هم لذتبخش بود و کمک زیادی به ما برای صعود خواهد کرد.

انصاریفرد در خصوص اینکه برابر بشیکتاش در بازی برگشت و در ترکیه چقدر شانس صعود خواهند داشت و آیا درخشش او برابر عثمانلی در مرحله قبلی که با دو گل همراه بود، در این بازی هم تکرار خواهد شد یا خیر گفت: هدف جمعی ما صعود به مراحل بالاتر است و برای صعود به ترکیه خواهیم رفت و شانس زیادی هم داریم. من هم همانند دیگر بازیکنان تلاش خواهم کرد تا در این هدف سهم داشته باشم و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد. امیدوارم با دعای مردم کشورم بتوانم عملکرد مثبتی داشته باشم و نماینده خوبی برای کشورم باشم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز