خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا؛ افشاگری سیروس ‌دین‌محمدی در خصوص فساد در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۳۹

سرمربی تیم فوتبال راه آهن به توضیح در خصوص فساد در فوتبال پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پی حاشیه ایجاد شده در بازی راه آهن و آلومنیوم در روز 16 اسفند ماه و شکست تیم راه‌آهن، هافبک ملی پوش سابق استقلال خبر از فساد در فوتبال داد و بیان کرد برای پیگیری این موضوع کار را به کمیته اخلاق خواهد کشاند. سیروس دین محمدی در باره مراجعه به این کمیته و پیگیری خواسته‌اش گفت: بعد از صحبت با فریبرز محمودزاده رییس نقل و انتقالات سازمان لیگ بنا شد از طرف باشگاه به فدراسیون نامه زده شود و خود ایشان موضوع را پیگیری کنند تا دیگر کسی نتواند اطراف باشگاه ما حاضر شود.

وی در ادامه بیان کرد: البته بنده تنها به این حد کفایت نخواهم کرد و اگر سازمان لیگ کاری از پیش نبرد خودم دوباره اقدام خواهم کرد. من آبرویم را ذره ذره به دست آورده‌ام و حاضر نیستم به این راحتی آن را از دست بدهم.

سیروس دین‌محمدی در خصوص این موضوع که بیان کرده‌اند، فوتبال کثیف شده و اتفاقات حادث شده اصلا خوشایند نیست و کسی به درد ما گوش نمی کند و فقط می گویند راه آهن در 3 بازی اخیر خود شکست خورده اما علت را جویا نمی‌شوند بیان کرد: تیم ما در رقابت‌های لیگ خوب ظاهر شده بود و نتایج خوبی را کسب کردیم و همه می دانند در جدول بین تیم چهارم و دوازدهم هیچ فرقی نیست، یعنی نه امکان سقوط و نه بالا رفتن بیشتری را داریم اما باز هم همه سعی خود را برای نشان دادن بازی خوب انجام می‌دادیم تا این‌که حاشیه‌ها ایجاد شد و آرامش تیم را بهم زد.

سرمربی تیم راه‌آهن تماس‌های تلفنی را عامل بر هم خوردن آرامش تیم  و ایجاد حاشیه‌ها دانست و افزود: همه به خوبی می‌دانند راه آهن از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست و تیم‌هایی که شرایط مالی باشگاهی خوبی ندارند بیشتر در معرض اتفاقات و تماس‌های باشگاه‌های دیگر قرار دارند. مدام تماس‌های تلفنی و اتفاقات ناخوشایند برای تیم ایجاد می‌کردند و آرامش بازیکنان را به هم می‌زدند، تا این‌که با افشاگری و بیان این حاشیه‌ها کاری کردم تا دیگر کسی جرات نکند سراغ بازیکنان تیم و آبروی من بیاید.

 وی ادامه داد: شاید کسی نداند ولی چند بازیکن به من گفتند که قبل از بازی‌ها با ما تماس گرفته شده و صحبت‌های عجیبی با ما در میان گذاشته‌اند و بحث پیشنهادات باشگاهی داده‌اند. باشگاه‌های دیگر چون می‌دانند که راه‌آهن دیگر به لیگ 2 سقوط نمی‌کند چنین پیشنهادهایی به بازیکنان ما می‌دهند.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که نام این اشخاص را بگویید و افشاگری‌تان را تکمیل کنید، گفت: نمی‌توانم اسم شخصی را بگویم چون شخصیت حقوقی است و شرایط از این بدتر می‌شود اما اعتقاد دارم باید جلوی فساد در لیگ یک را با افشاگری گرفت.

سرمربی راه آهن ترک تیم توسط بازیکن را دلیل همین اغتشاشاتی دانست که برای بازیکنان ایجاد شده و ادامه داد: با بازیکن تیم صحبت کردم  البته نه به عنوان مربی بلکه به عنوان دوست و برادر بزرگ‌تر و کمک کردم تا بتواند با شرایط کنار بیاید و آینده خود را در فوتبال خراب نکند. البته مقصر باز هم می‌گویم بچه‌های تیم نیستند بلکه کسانی هستند که به آن‌ها زنگ می‌زنند و تحریک‌شان می‌کنند.

وی در پایان در واکنش به این سوال که چرا از دیگران به طور علنی نام نمی‌برد گفت:لزومی ندارد بگویم و نمی‌خواهم که بگویم. لطفا به دنبال قاتل بروسلی نباشید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز