خبرگزاری کار ایران

کاپیتان‌های استقلال عامل اعتصاب معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۶۵

کاپیتان‌های استقلال به عنوان عامل اعتصاب در این تیم معرفی شدند تا با توجه به گفته زمانی هیئت مدیره استقلال در خصوص آن ها تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی و خسرو حیدری به عنوان عاملین اعتصاب بازیکنان استقلال مشخص شدند.

پیش از این حسن زمانی مدعی شده بود که عاملین اعتصاب در استقلال را شناسایی کرده‌اند و هیئت مدیره با آنها برخورد خواهد کرد. اما همین امروز بود که او این بار صراحتا از کاپیتان‌های استقلال به عنوان عاملین اعتصاب نام برد. عضو جنجالی هیئت مدیره استقلال اعلام کرد رحمتی و حیدری به بازیکنان استقلال گفته‌اند تمرین نکنند.

با توجه به ادعای زمانی در این خصوص باید منتظر واکنش دو کاپیتان استقلال بود. خصوصا رحمتی که مصاحبه‌های بی پرده‌اش زبانزد است و به نظر می‌رسد بعد از بازی پاسخ این ادعای زمانی را بدهد.

به هر حال این ادعا تنها از سوی زمانی صورت گرفته و هنوز افتخاری یا دیگر اعضای هیئت مدیره استقلال حرفی در این خصوص نزده‌اند. باید دید آنها هم این دو بازیکن استقلال را به عنوان عاملین اعتصاب معرفی می‌کنند یا این ادعا فقط از سوی زمانی مطرح می‌شود. اگر نظر بقیه اعضای هیئت مدیره استقلال هم همین باشد حتی ممکن است شاهد کنار گذاشتن این دو بازیکن از این تیم باشیم. اتفاقات جدیدی در استقلال در راه است و باید منتظر ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز