خبرگزاری کار ایران

شهروندان ژاپنی اسامی سمبل بازی‌های المپیک را مشخص می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۰۶

مسئولان بازی‌های توکیو 2020 اعلام کردند که اسامی سمبل بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توسط افراد حرفه ای انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت خبری کیودو نیوز، کمیته برگزار کننده این بازی‌ها پروژه نامگذاری این نمادها را به زودی آغاز می کند و در نظر دارد افرادی که دارای تجربه و دانش هستند در این رقابت شرکت کنند. آن‌ها از شرکت کنندگان خواسته اند که از نوشته های تکراری و جملاتی که دارای کپی رایت هستند استفاده نکنند.

هم‌چنین این جملات بایستی مربوط به نشان تجاری این بازی‌ها نیز باشند. مسئولان برگزار کننده بازی‌های توکیو 2020 اعلام کردند که تمام شهروندان ژاپنی و افراد خارجی که در ژاپن زندگی می کنند می توانند در این رقابت شرکت کنند.

یوشیکو ایکوما معاون پنل انتخاب اسم بازیهای 2020 به سایت خبری کیودو نیوز گفت: ما تصمیم داریم که امکان و فرصت شرکت را برای عموم فراهم کنیم اما می دانیم که این کار سخت تر از طراحی است. آن هم زمانی که قوانین کپی رایت شامل آن می شود. ما به چیزی بیش از یک اسم که خوش آوا هم باشد احتیاج داریم و این کار سختی است. بنابراین بایستی از افراد حرفه ای که صاحب دانش و تجربه هستند استفاده کنیم.

مسوولان بازیهای 2020 توکیو، ماه گذشته اعلام کردند که سمبل بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020، تابستان سال 2018 اعلام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز