خبرگزاری کار ایران

عقب‌نشینی راموس از اظهارات جنجالی‌اش در مورد رونالدو

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۰۸

راموس از اظهاراتی که در مورد رونالدو اظهار کرده بود عقب نشینی کرد.

به گزارش ایلنا، پس از پیروزی 4 بر یک رئال مادرید در خانه ایبار که در آن نه کریستیانو رونالدو حضور داشت نه گرت بیل، سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها ادعا کرد در مصاحبه‌ای که اخیراً رسانه‌های اسپانیایی به نقل از او منتشر کردند، حرف‌های او بد انتقال داده شده است.

رسانه‌های اسپانیایی به نقل از راموس نوشته‌ بودند که در میان بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو لازم نیست مانند سایر هم‌تیمی‌هایش در زمین بازی بدود چون وظیفه‌اش که گلزنی است را به نحو احسن انجام می‌دهد و در هر فصل 60 گل می‌زند. اکنون راموس منکر گفتن چنین چیزی شده است و می‌گوید چنین حرفی نزده است.

راموس گفت: همه ما باید بدویم. همه ما یکسان هستیم. دلیل موفقیت ما رقابتی است که میان خودمان داریم و در این بازی هم آن را دیدید. بازیکنانی مانند دانیلو، لوکاس واسکس یا آسنسیو که در طول فصل زمان فراوانی برای بازی به دست نمی‌آورند، برای بازی کردن سراپا انگیزه‌اند. آنها تشنه بازی کردن هستند و این انگیزه به ما برای بردن جام‌ها کمک می‌کند.

راموس سپس به بازی اخیر تیمش در خانه برابر لاس‌پالماس که تا دقیقه 86 آن 3 بر یک عقب بود و در نهایت بازی را به تساوی کشاند اشاره داشت. او گفت: بین دو نیمه بازی‌مان برابر لاس‌پالماس با هم درباره چند موضوع و ضعف‌های بازی‌مان صحبت کردیم و من بابت انجام آن کار خوشحالم چون این جلسه‌هایی که مخصوص رختکن‌ها هستند، نتایج خوبی دارند. یک خانواده‌ خوب وقتی مشکل پیدا می‌کنند اعضایش چنین بحث‌هایی را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز