خبرگزاری کار ایران

فکری: در داوری های لیگ یک بیشتر نظارت شود/ شاگردان منصوریان خسته بودند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۹۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان خواهان دقت و نظارت بیشتری به داوری های لیگ یک است.

محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص داوری‌ها در لیگ یک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: امیدوارم دقت نظر بیشتری در انتخاب داوران لیگ یک صورت بگیرد تا شک و شبهه‌ای برای کسی ایجاد نشود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با گلایه از داوری که علیه تیمش صورت گرفته خاطر نشان کرد: در بازی ما برابر خیبر داوری خیلی اذیت مان کرد .اشتباهات فاحش داوری باعث شکست‌مان شد .نکته قابل توجه این بود که داور را از شیراز انتخاب کرده بودند، آن هم در حالی که ما در رده پایین جدول با تیم فجر سپاسی برای سقوط نکردن رقابت داریم. به هر حال این مسائل برای آدم شک و شبهه ایجاد می‌کند که من امیدوارم نظارت بیشتری در این زمینه صورت بگیرد تا کم‌تر در هفته‌های پایانی اشتباهات داوری به تیم‌ها ضربه بزند.

فکری در خصوص شرایط استقلال تصریح کرد: به اعتقاد من استقلال در بازی با سیاه جامگان خوب نبود که دلیل این مسئله بی‌تاثیر از خستگی و فشار بازی‌ها روی استقلال نبود. با این حال امیدوارم استقلال در بازی‌های باقی مانده‌اش بتواند بهتر نتیجه‌گیری کرده تا به رتبه بالاتر صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز