خبرگزاری کار ایران

رشید محمدزاده: شورای فنی کشتی فرنگی خروجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۲۶

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران معتقد است که ترکیب فعلی شورای فنی کشتی فرنگی نمی تواند خروجی به سود کشتی فرنگی کشورمان داشته باشد.

خلیل رشید محمدزاده در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص کارایی شورای فنی کشتی فرنگی افزود: افرادی که هم اکنون در شورای فنی به ایفای نقش می‌پردازند کارنامه مشخصی دارند، این افراد جملگی در گذشته مربی و سرمربی تیم ملی بوده اند باید بررسی شود در زمان مسئولیت این افراد چه کارنامه‌ای از آنها به ثبت رسیده است.

محمدزاده با انتقاد از عملکرد شورای فنی کشتی فرنگی می‌‌گوید: محمد بنا اعتقادی به شورای فنی کشتی فرنگی نداشت چرا که معتقد بود یک مربی باید بتواند از اختیارات خودش به سود کشتی استفاده کند، شورایی که ماهی یک جلسه برگزار می‌کند و بعضی از اعضای آن حتی اسامی کشتی گیران تیم ملی را نمی‌دانند چه کمکی می‌تواند به کشتی فرنگی کند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان نیز گفت: بررسی عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان زمانی نهان می‌شود که ببینیم چه تعداد از کشتی گیران رده نوجوانان می‌توانند در رده‌های جوانان و بزرگسالان بدرخشند.

محمدزاده می‌گوید: اهمیت عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان زمانی مشخص می‌شود که این کشتی گیران بتوانند روند قهرمانی و موفقیت خود را در رده سنی جوانان ادامه بدهند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به هر حال امیدواریم شاهد اعتلای کشتی فرنگی باشیم، شرایط به گونه‌ای شده است که کشتی فرنگی کشورمان از دوران اوج و افتخارآفرینی فاصله گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز