خبرگزاری کار ایران

دلم نیامد شادی کنم؛

یرکوویچ : دوست دارم به استقلال برگردم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۱۱

گوران یرکوویچ با گلزنی خود برابر استقلال نقش کلیدی در تساوی تیمش پیاده کرد تا دو امتیاز خانگی را از استقلال بگیرد.

گوران یرکوویچ که در بازی با استقلال تک گل سیاه جامگان را به ثمر رساند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: حتی گلزنی به استقلال هم برایم سخت بود و باور نمی‌کردم به تیم محبوبم گل زده‌ام اما من بازیکن سیاه جامگان بودم و باید برای این تیم تلاش می‌کردم تا تیمم امتیاز بگیرد.

این مهاجم در خصوص شادی نکردنش پس از گلزنی به استقلال اعلام کرد: اصلا دلم نمی‌آمد شادی کنم. استقلال را دوست داشتم و تا وارد ورزشگاه شدم همه خاطراتم با این تیم تداعی شد. وقتی پرچم‌های آبی را دیدم حس خیلی خوبی داشتم و به یاد روزهای حضورم در استقلال افتادم.

یرکوویچ در خصوص این که دوست دارد به استقلال برگردد اظهار داشت: در استقلال روزهای خوبی را سپری کردم و به همین دلیل دوست دارم دوباره یک روز به استقلال برگردم. امیدوارم این اتفاق برایم رقم بخورد.

مهاجم سیاه جامگان در خصوص شرایط تیمش گفت: این تساوی خارج از خانه برابر استقلال می‌تواند به شرایط ما کمک کند. امید زیادی برای بقا در لیگ داریم و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی هم امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز