خبرگزاری کار ایران

4تغییر در ترکیب استقلال، کریمی رای اعتماد گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۹۴

ترکیب استقلال به نسبت آخرین بازی این تیم در لیگ برتر 4تغییر دارد. از نکات قابل توجه اضافه شدن محسن کریمی به ترکیب ثابت این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترکیب استقلال به نسبت بازی با ذوب آهن سه تغییر کرد. استقلال امروز در حالی به مصاف سیاه جامگان می‌رود که سه تغییر را در ترکیب خود می‌بیند.

در بازی استقلال مقابل ذوب آهن سید مجید حسینی، خسرو حیدری، حق دوست و کاوه رضایی در ترکیب ثابت این تیم حضور داشتند اما امروز حسینی با نظر فنی، حیدری و حق دوست به دلیل مصدومیت و رضایی به علت استراحت از ترکیب ثابت استقلال خارج شده‌اند.

رابسون که به دلیل محرومیت جای خود را به حسینی داده بود دوباره وارد ترکیب ثابت استقلال شد تا زوج برزیلی دفاع استقلال هم چنان مورد اعتماد منصوریان باشد.

وریا غفوری که از بازی با التعاون عربستان مشکل حضور ثابت در ترکیب را رد کرده بود نیز به ترکیب ثابت استقلال اضافه شد.

علی قربانی هم که با مصدومیت حق دوست در بازی با ذوب آهن به جای او وارد بازی شد، امروز در ترکیب ثابت استقلال حضور دارد.

اما گلزنی محسن کریمی در بازی برابر التعاون نیز باعث اعتماد کادر فنی استقلال شد تا او هم به ترکیب ثابت این تیم راه پیدا کند.

از نکات دیگر ترکیب استقلال می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازی کم فروغ جابر انصاری بعد از هفته‌ها مصدومیتش باعث شد تا او از نیمکت بازی استقلال را تماشا کند.

استقلال از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی میزبان سیاه جامگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز