خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی شطرنج بانوان جهان۲۰۱۷؛

تساوی دور سوم فینال/موزیچوک میدان را به حریف واگذار نکرد.

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۶۰

دور سوم رقابت های قهرمانی زنان جهان در حالی روز گذشته پیگیری شد که موزیچویک برنده بازی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دور آخر این مسابقات شطرنج قهرمانی زنان در روز نخست (دوشنبه) شونگیی تان از چین و آنا موزیچوک از اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند این در حالی است که در روز اول رقابت نتیجه بازی به تساوی کشیده شد و در روز دوم آنا موزیچوک، مدافع قهرمانی این رقابت ها در برابر شونگئی تان پدیده شطرنج چین متحمل شکست شد و با برد روز گذشته و جبران شکست نتیجه بازی به تساوی کشیده شد.

درروز دوم این رقابت‌ها در روز گذشته این بازیکنان به مصاف یکدیگر رفتند و تان در بازی دوم بر استاد بزرگ اوکراینی با درجه بین المللی 2569 و نفر سوم رده بندی جهان در بخش زنان غلبه کرد و 1.5 امتیازی شد. 

امروز در دور سوم فینال رقابت های قهرمانی بانوان جهان شونگئی تان  که این روزها به عنوان استاد بزرگ بانوان و پدیده شطرنج چین لقب گرفته است، با درجه بین المللی 2502  و با مهره سیاه مقابل آنا موزیچوک اوکراینی قرار خواهد گرفت و در صورت برد با 2.5 امتیاز از سه بازی، نوزدهمین قهرمان شطرنج زنان جهان لقب خواهد گرفت.

گفتنی است، دور چهارم این رقابت ها برای تعیین برنده نهایی امروز ساعت 15 در هتل اسپیناس برگزار خواهد شد و در صورت تساوی روز جمعه 13 اسفند ماه بازی های تکمیلی برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز