خبرگزاری کار ایران

جمعه؛ جدال مدعیان قهرمانی بانوان والیبالیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۱۱

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال روز جمعه 13 اسفندماه با دو دیدار پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان روز جمعه 13 دیماه با دو دیدار در شهرهای تهران و تبریز پیگیری می شود که در مهم‌ترین مسابقه مدعیان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های بانک سرمایه و ذوب آهن اصفهان که هم اکنون در رتبه های اول و دوم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند، در مهمترین دیدار این هفته در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند.
بانک سرمایه با 8 برد و 24 امتیاز صدرنشین جدول است و تیم ذوب آهن اصفهان با 7 برد و 21 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. ذوبی ها برای بازگشت به صدر جدول باید فاتح سه امتیازی این مسابقه باشند، اما شکست بانک سرمایه در دیدار خانگی برای این تیم راحت نخواهد بود.
ذوبی ها در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسیدند و تنها ناکامی بانک سرمایه را در این رقابت ها رقم زدند و بانکی ها در مسابقه روز جمعه به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند.
در دومین مسابقه این هفته که از ساعت 14 در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز می شود، شهرداری تبریز میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود.
سایپا با 4 برد و 11 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و در صورت پیروزی برابر میزبان خود جایگاهش تغییر نخواهد کرد. شهرداری تبریز نیز تیم بدون برد و امتیاز این رقابت هاست که در جدال با نارنجی پوشان برای کسب نخستین پیروزی خود تلاش می کند. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود سایپا در تهران به پایان رسید.
بر اساس برنامه دور برگشت لیگ برتر بانوان، قرار بود این هفته تیم پارس شیراز نیز میزبان دانشگاه آزاد باشد که این مسابقه به دلیل نبود آمادگی تیم میزبان، برگزار نمی شود و دانشگاه آزاد بر اساس اطلاعیه سازمان لیگ سه بر صفر فاتح این مسابقه معرفی شد.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 11
بانک سرمایه – ذوب آهن اصفهان

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 14
شهرداری تبریز – سایپا تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز