خبرگزاری کار ایران

نخستین کنفرانس خبری لیگ برتر فوتبال بانوان؛

جعفری: تیم ملی بزرگسالان نباید از لیگ تغذیه شود/ تیم‌های لیگ برتر قربانی تیم ملی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۱۸

سرمربی شهرداری بم در نخستین کنفرانس خبری پیش از بازی 2 تیم صدر نشین آینده سازان و شهرداری بم از مصدومیت شاگردانش در تیم ملی گله‌ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین نشست خبری پیش از بازی فته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز در هتل آسمان اصفهان و به میزبانی باشگاه آینده‌سازان برگزار شد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم در خصوص اخلاق در فوتبال بانوان گفت: از فدراسیون و مسئولان عالی رتبه فوتبال توقع دارم بیشتر از تکنیک و نتیجه به بحث اخلاق و فرهنگ در فوتبال فکر کنند. با وجود این‌که ورزش بانوان نوپاست باید اخلاق مداری به شدت در آن رعایت شود. فدراسیون فوتبال وقتی تخلفی مشاهده می کند باید برای آن تنبیهاتی در نظر بگیرد و نشان دهد ناراحت شده و کار ورزشکار درست نیست، نه این‌که تنها به تشویق بها دهد. تیم شهرداری بم تاکنون حتی اگر به نتیجه احتیاج داشتیم  دست به کار ضد اخلاقی نزده و  اعتراض نکرده، حتی ما هیچ‌گاه به بازیکنان وقت کشی را آموزش نداده‌ایم و باز هم درخواست می‌کنم مسئولان بیشتر به بحث اخلاقی ورود پیدا کنند.

جعفری: تیم ملی بزرگسالان نباید از لیگ تغذیه شود/ تیم‌های لیگ برتر قربانی تیم ملی می‌شوند

وی درباره آنالیز تیم حریف گفت: تیم آینده سازان میهن نجف آباد را آنالیز کرده‌ و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کرده‌ایم اما بهتر است بیان نشود. هم‌چنین روی نقاط منفی و مثبت خود نیز تمرکز کرده‌ایم.

جعفری در رابطه با محرومین و مصدومین تیمش خاطر نشان کرد: محروم نداریم اما  2با زیکن مصدوم، زهرا قنبری و سمانه چهکندی را داریم که پزشک تیم عصر تشخیص خواهند داد. البته باید بیان کنم این بازیکنان در بازی‌های تیم مصدوم نشده و در اردوی تیم ملی مصدوم شدند.

سرمربی تیم شهرداری بم افزود: فکر میکنم اکثر مربیان به این مصدومیت‌های تیم ملی اعتراض دارند، درسته با کادر جدید فدراسیون شرایط بهتر شده اما باید راهکاری برای این مشکل اندیشیده شود. باید یک تیم ملی بزرگسالان با بازیکنان جداگانه داشته باشیم، نه این‌که به دلیل کمی وقت، از بازیکنان لیگ استفاده کنیم.

جعفری در ادامه بیان کرد: این روی دختران فشار وارد می‌کند و آمادگی جسمانی‌شان را تحلیل می‌دهد زیرا مجبورن بلافاصله بعد از مسابقات لیگ سر تمرینات تیم ملی حاضر شوند و تمرینات سنگینی را انجام دهند، نمونه آن هم اردوی هفته بعد بازی با اوکراین است. درست است مربی مجبور است برای رساندن بازیکنان اردوهای تدارکاتی زیادی برگزار کند و شدت تمرینات را بیشتر کند اما این راه چاره نیست و باز هم می‌گویم باید تیم ملی بازیکنان مشخص خود را داشته باشد.

وی در خصوص انگیزه بازیکنان برای حضور در این بازی تصریح کرد: تیم در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است و با انگیزه بالایی به مقابل تیم آینده سازان خواهد رفت، به این برد نیاز داریم و تلاش می کنیم تا دست پر  به کرمان برگردیم.

گفتنی است، این رقابت، روز جمعه 13 اسفند ماه در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت شیوا یاری، بهاره سیفی، آرزو رضایی، و مائده جعفری، و به نظارت هرا فروزنده برگزار خواهد شد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز