خبرگزاری کار ایران

تردید مالدینی از انتقال میلان به چینی ها

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۰۴

پائولو مالدینی گفته که هنوز درباره انتقال میلان به چینی‌ها تردید دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیلویو برلوسکنی پس از 31 سال ریاست میلان، این باشگاه را به چینی‌ها می‌فروشد. مالدینی، اسطوره ایتالیا و میلان گفته است: من حاضر نشدم که با مالکان جدید کار کنم و حالا بیش از پیش متقاعد شده‌ام که تصمیم درستی گرفته‌ام. من در فاصله یک هفته مانده به عقد این قرارداد، همان تردیدهایی را دارم که در آن هنگام داشتم اما خودم در حال حاضر بسیار خوشحالم. من هرگز انتظاری از میلان نداشته‌ام اما اگر روزی بخواهم به کار فوتبالی برگردم، قطعا این کار را در میلان انجام خواهم داد.

 از مالدینی درباره برخی حواشی اخیر پرسش شده است. در باشگاه یوونتوس، لئوناردو بونوچی با مکس آلگری، مربی تیم درگیر شد و به همین دلیل او را در بازی لیگ قهرمانان به سکوها فرستادند. مالدینی گفت: مربی حق گرفتن تصمیمات را دارد. او باید تصمیم بگیرد چون مسوول گروه است. البته که از این اتفاقات برای بازیکنان روی می‌دهد. شما خسته‌اید، بی‌قرارید و به‌راحتی ممکن است صبرتان تمام شود اما تفاوت این است که در زمان ما اینطور نبود که این همه دوربین تلویزیونی همه لحظات را ثبت کنند. من هم با هم‌تیمی‌ها و مربیان دعوا کردم اما شما هیچ‌کدام از آنها را ندیده‌اید!

وی درباره اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی هم صحبت کرده: رانیری تاریخ‌ساز شد و هیچ‌کس نمی‌تواند این تاریخ‌سازی را پاک کند. بسیار سخت است که یکی بتواند این کار را تکرار کند، به‌ویژه در فوتبال مدرن که لطفی به کسی نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز