خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم راهی مرحله بعد شویم؛

رحمتی: در بازی با الاهلی کم تجربگی کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۳۸

دروازه‌بان استقلال تهران با ابراز امیدواری از پیروزی در بازی پیش رو با التعاون، دلیل شکست این تیم مقابل الاهلی را بی‌تجربگی بازیکنان جوان تیم دانست.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از بازی با التعاون گفت: چندین سال با تیم‌های مختلف در آسیا حضور داشته‌ام از فجرسپاسی و سپاهان گرفته تا استقلال.

وی افزود: در سالیان گذشته تیم‌های باتجربه‌ای در مسابقات شرکت می‌کردند، اما امسال تیم ما جوان است و آینده استقلال و ایران.

رحمتی در رابطه با شکست در بازی اول خاطر نشان کرد: ما در بازی اول می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما مشخص بود که روی بی‌تجربگی دقایق آخر گل خوردیم. فردا آغاز دوباره یک جنگ برای استقلال است و مطمئناً دوباره پیروزی‌هایی که داشته‌ایم را آغاز و از گروه‌مان صعود می‌کنیم. مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

دروازه بان تیم استقلال تهران با ابراز امیدواری از بازی پیش رو گفت: ما در بازی اول می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما مشخص بود که روی بی‌تجربگی دقایق آخر گل خوردیم. فردا آغاز دوباره یک جنگ برای استقلال است و مطمئناً دوباره پیروزی‌هایی که داشته‌ایم را آغاز و از گروه‌مان صعود می‌کنیم. مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز