خبرگزاری کار ایران

جوانان استقلال به خود باوری نیاز دارند؛

حجازی: التعاون حریف سختی برای استقلال نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۷۱۴

آتیلا حجازی اعتقاد دارد استقلال می‌تواند التعاون را شکست دهد چرا که به عقیده او این تیم از تیم‌های قدرتمند عربستان نیست.

آتیلا حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی استقلال مقابل التعاون در دومین قدم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال می‌تواند در این بازی برنده شود. چرا که التعاون حریف شناخته شده‌ای در آسیا نیست و همان طور که استقلال خوزستان توانست الفتح را ببرد، تهرانی‌ها هم می‌توانند التعاون را شکست دهند.

حجازی در ادامه افزود: استقلال مقابل الاهلی خوب کار نکرد و برای این بازی باید ضعف‌هایی که در بازی اول داشت را برطرف کند. به اعتقاد من جوانان استقلال می‌توانند در بازی‌های آسیایی هم بدرخشند فقط آن‌ها به خود باوری بیشتر نیاز دارند.

مربی سابق استقلال در ارتباط با احتمال صعود استقلال از این گروه اعلام کرد: گروه استقلال گروه آسانی است و به اعتقاد من این تیم کار خیلی سختی برای صعود ندارد. استقلالی‌ها اگر در بازی‌هایی که میزبان هستند برنده شده و در خارج از خانه هم امتیاز بگیرند می‌توانند به راحتی از این گروه صعود کنند.

وی در پایان گفت: استقلال تیم خوبی است و امیدوارم همان طور که در بازی‌های داخلی خوب نتیجه گرفته بتواند در بازی‌های آسیایی هم نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز