خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی استقلال خوزستان-الفتح عربستان

رونمایی از لستر ایران در آسیا با هدایت سیدکاپلو!

فردا تیم استقلال خوزستان در اولین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف می‌رود.

به گزارش ایلنا، فردا تیم استقلال خوزستان در اولین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف گمنام عربستانی می‌رود.

 در گروه B رقابتها تیم استقلال خوزستان باید ساعت 14:30 به مصاف الفتح عربستان برود. این اولین بازی تاریخ استقلال خوزستان در آسیا محسوب می‌شود. آنها سال گذشته موفق شدند در میان بهت و حیرت فوتبال‌دوستان قهرمان لیگ برتر شوند و لقب «لستر ایران» را از آن خود کنند.

استقلال خوزستان که از مشکلات مالی رنج می‌برد این فصل، تحت تاثیر جدایی سرمربی و برخی از ستاره‌هایش، آنچنان که باید و شاید نتیجه نگرفته است. این تیم در 5 بازی اخیر خود در لیگ صاحب دو پیروزی شده است - از جمله پیروزی در برابر تیم آماده‌ی استقلال تهران در آزادی.

در آن سوی میدان، الفتح ضعیف‌ترین تیم این گروه است. آنها سال گذشته در لیگ عربستان پنجم شدند، اما به دلیل محرومیت دو تیم عربستانی موفق شدند جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند. الفتح در پلی‌آف از سد نسف قرشی گذشت و پای به این مسابقات گذاشت.

الفتح در لیگ چهارده تیمی عربستان در جایگاه سیزدهم قرار دارد و به نوعی ضعیف‌ترین تیم این گروه محسوب می‌شود. استقلال خوزستان اگر به صعود فکر می‌کند باید این بازی را ببرد. با این حال، الفتح طی هفته‌های اخیر اوج گرفته و در 5 بازی اخیر خود صاحب 3 برد متوالی شده است.

در بازی فردا استقلال خوزستان میزبان است، ولی به دلیل درگیری‌های سیاسی ایران و عربستان بازی در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۶۱۵۰۰