خبرگزاری کار ایران

برای کسب امتیاز برنامه داریم

خرمگاه: الاهلی فقط ژاوی ندارد اما قدرتمند است

محمد خرمگاه مربی استقلال شرایط بازی استقلال را برابر الاهلی سخت اعلام می‌کند. او می‌گوید الاهلی حریفی سخت‌تر از السد برای آن‌ها است.

مربی استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد این تیم برابر ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه به نتیجه خوبی رسیدیم و توانستیم تیم خوب ذوب آهن را ببریم. راه سختی در پیش داریم اما بازیکنان با انگیزه و هواداران خوبی داریم که می‌توانیم با آنها از این مسیر سخت عبور کنیم.

وی در ارتباط با بازی این تیم برابر الاهلی گفت: بازی خیلی سختی داریم. الاهلی حریف خطرناک‌تری برای ما است. این تیم خطرناک‌تر از السد است و ما می‌دانیم کار خیلی دشواری برابر حریف خود داریم. اگر السد ژاوی را به عنوان ستاره خود داشت، الاهلی چند بازیکن خیلی آماده دارد که ما برای کنترل آنها کار خیلی سختی در پیش داریم.

وی در ادامه با اعلام رضایت از شرایط استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با انگیزه بالا به مصاف الاهلی می‌رویم. درست است که فشار بازی‌ها کارمان را سخت کرده اما این دلیل نمی‌شود که برای کسب امتیاز برنامه نداشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با دست پر بر گردیم.

خرمگاه در پایان گفت: در امارات هواداران خوبی داریم. ایرانی‌های مقیم امارات ما را در این بازی تنها نمی‌گذارند و می‌توانیم با حمایت آنها به اهداف‌مان برسیم.

کد خبر : ۴۶۰۹۳۸