خبرگزاری کار ایران

اعترافات آقای خاص؛

یک بار جام حذفی را دور ریختم!

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۷۰

سرمربی تیم یونایتد در آستانه‌ی دیدار این تیم با بلکبرن در جام حذفی اعتراف کرد که این جام را دست کم می‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم منچستر یونایتد امروز در پنجمین مرحله‌ی جام حذفی انگلیس به خانه‌ی بلکبرن خواهد رفت.

پیشتر ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد، بارها جام حذفی را به سخره گرفته بود. با این حال، این جام ریشه در فرهنگ و تاریخ فوتبال انگلیس دارد و قدیمی‌ترین جام فوتبال دنیاست.

اکنون ژوزه مورینیو از رویکرد سابق خود پشیمان است.

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید: شاید ما مربیان خارجی، البته نه همه‌مان، آنطور که باید درکی از فرهنگ این کشور نداریم.

وی افزود: شاید شما فکر کنید که فتح جام حذفی آسان است، اما اینطور نیست. تیم‌های رده‌های پایین در این جام خوب کار می‌کنند.

مورینیو به سال 2005 اشاره می‌کند، زمانی که او در مرحله‌ی پنجم جام حذفی آن سال برابر نیوکاسل قرار گرفت و تیم دوم چلسی را به میدان فرستاد. آنها به همین دلیل حذف شدند. در آن برهه چلسی باید در اواسط هفته در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا می‌رفت و هفته‌ی بعدش در فینال جام اتحادیه با لیورپول دیدار می‌کرد.

مورینیو در مورد آن بازی می‌گوید: آن اتفاق برای من یک درس بود. من جام حذفی را دور ریختم. قمار بزرگی کردم. روی بازی با بارسلونا و لیورپول تمرکز کردم. این بد نبود. ما بارسا را شکست دادیم و در فینال هم از سد لیورپول گذشتیم، اما احساس می‌کنم که جام حذفی را دور ریختم و این آزارم می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز