خبرگزاری کار ایران

در سالن تمرین می‌کردیم

فرکی: در فوتبال ایران بازیکنی که شم گلزنی بالایی داشته باشد وجود ندارد

حسن فرکی پس از توقف تیمش در برابر صبا در نشست خبری بعد از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، حسن فرکی پس از توقف تیمش در برابر صبا در نشست خبری بعد از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فرکی در مورد بازی گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم اما این اتفاق نیافتاد. از عملکرد تیممان رضایت داریم؛ با پنج تغییر وارد بازی شدیم که چهار تغییر به دلیل مصدومیت و محرومیت‌ها بود و البته مهدی ترابی که مدت‌ها بین ما نیست اما امیدوار هستیم زودتر به جمع ما اضافه شود؛ تصور نمی‌کردیم صبا امروز نمایش بسته‌ای برابر ما داشته باشد. صبا دو پیروزی در دو مسابقه اخیر داشت اما مقابل ما نمایش بسته‌ای داشت و به دنبال ضد حملات بود تا به سه امتیاز برسد.

سرمربی سایپا افزود: در نیمه اول متاسفانه سه موقعیت گلزنی را از دست دادیم و در ادامه بازی به بازیکنان گفتیم اشتباه نکنند چون هدف صبا مشخص بود و کسب یک امتیاز بیشتر به سود آنها بود؛ در نیمه دوم صبا کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما به جرات می‌توان گفت موقعیت در زمین خود به این تیم که ذوب‌آهن و سیاه جامگان را شکست داده بود، ندادیم.

فرکی تصریح کرد: می‌توانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم اما با اینکه بازی‌سازی، مالکیت توپ و ... داشتیم و مصمم به پیروزی بودیم به این مهم نرسیدیم؛ نبود چهار، پنج بازیکن اصلی به ضرر ما شد ولی البته جایگزین آنها نیز عملکرد خوبی داشتند؛ آقای صادقی نیز نمایش خوبی بعد از مدت‌ها حضور در ترکیب داشت و کارش را به خوبی انجام داد.

فرکی در مورد تعویضهای تیمش گفت: سه تعویض انجام دادیم که دو نفر از جوانان بودند و البته انتظار زیادی از آنها نداشتم؛ نمی‌شود به بازیکن خارجی هم ایرادی گرفت چراکه او را با هزار مشکل در نیم‌فصل به جمع خودمان اضافه کردیم؛ شاید او 10 روز هم همراه ما نبوده و در یک مسابقه تدارکاتی و برابر گسترش از او بهره بردیم؛ به دلیل شرایط آب و هوایی و زمین تمرینی‌مان که گل است در سالن تمرین می‌کنیم؛ نمی‌شود به مهاجم خارجی خود ایرادی گرفت چون مثل خودم است و شرایطی که او اکنون دارد را تجربه کردم. ما به بازیکنان خلاق که از کناره‌ها ارسال کنند نیاز داریم؛ سه تعویض برای کسب پیروزی انجام دادیم ولی به پیروزی نرسیدیم که امیدواریم در آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد بازیهای آینده‌ی سایپا افزود: چهار مسابقه سخت پیش رو داریم ولی باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم؛ در فوتبال ایران بازیکنی که شم گلزنی بالایی داشته باشد هنوز نیست و فقط تیم ما با این مشکل مواجه نبوده است.

 

کد خبر : ۴۶۰۶۷۶