خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس مرکز جهانی تکواندو در ایران؛

509 تکواندو کار صاحب کوکی وان شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۵۰

آزمون جهشی کوکی‌وان، امروز با حضور رییس مهیونگ دیوک در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه آزمون جهشی کوکی وان (معادل سازی دان‌های ملی به بین‌المللی) صبح امروز  با حضور "هیونگ دیوک" رییس آکادمی جهانی، "جایون کانگ"  مدیر آموزش و "جیونگ سو کیم" دستیار مدیر آموزش کوکی وان،  هم‌چنین چلونگ اوم مسئول هماهنگیهای آسیا و مسئولان فدراسیون تکواندو ، 4 ممتحن و مدرس و 509 تکواندوکار زن و مرد در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

 سید محمد پولادگر ضمن خیرمقدم به مسئولان آکادمی کوکیوان و شرکت‌کنندگان در این آزمون گفت: بدون تردید حضور هیونگ دیوکد به عنوان رییس آکادمی کوکیوان برای نخستین بار در کشورمان، شروع فصل جدیدی برای تکواندو ایران با مرکز آموزش جهانی تکواندو(کوکی وان) میباشد. ملت ایران و کره‌جنوبی یک نقطه عطف و فصل مشترکی برای نزدیکی بیشتر با یکدیگر دارند و آن هم رشته تکواندو است.

ی در ادامه بیان کرد: تکواندو در ایران علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است و مفتخریم که در تمامی رده‌های سنی با شایستگی قهرمانییهای زیادی را کسب نموده ایم. انتظار دارم از فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود نهایت استفاده را در راستای رشد و توسعه تکواندو که هدف نهایی همه ما است ببرید.

رییس آکادمی جهانی کوکییوان نیز در این مراسم گفت: ابتدا از اساتیدی که از آکادمی کوکیوان در ایران حضور پیدا کرده و همگی شهرت جهانی دارند و از لحاظ تکنیک و مهارت برترین‌های جهان هستند و هم‌چنین از تمام کسانی که در برگزاری این آزمون تلاش کردند تشکر مییکنم.

هدف آکادمی کوکیوان از برگزاری این آزمون‌ها دادن فرصت دوباره به تکواندوکاران است، امیدوارم همه شما به عنوان بخشی از خانواده تکواندو ایران با تلاش، توانایی های خود را به نمایش گذاشته و در این آزمون تکنیک‌ها و مهارت‌های تکواندو را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. تلاش فدراسیون تکواندو برای تبدیل شدن به پایگاهی برای "کوکی وان" در آسیا و خاورمیانه قابل تقدیر بوده و ما نیز از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم چرا که تکواندو ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز