خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال ساحلی ایران مقابل اتریش متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۲۴

تیم والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدارش در جدول مقدماتی با نتیجه 2 بر صفر مقابل اتریش متحمل شکست شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های جدول مقدماتی دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی  از امروز در جزیره کیش آغاز شده است.

سومین دیدار این روز از رقابت‌ها را دو تیم اتریش و ایران در زمین شماره یک مقابل هم برگزار کردند. در پایان این مسابقه تیم ایران متشکل از امیر شوشتری زاده و بهنام توکلی مقابل تیم اتریش (جولین هورل و دنیل هاپفر) تن به شکت داد.

ساحلی‌بازان ایران در این دیدار با حساب 2 بر صفر و با نتایج 21 بر 16 و 21 بر 18 مقابل حریف خود شکست خوردند و از راهیابی به جدول اصلی بازماندند. تیم اتریش به 24 تیم جدول اصلی اضافه شد.

چهارمین مسابقه جدول مقدماتی بین دو تیم آلمان و جمهوری چک برگزار شد. دیداری که در آن تیم آلمان (تیم هولر – سوئن وینتر)  موفق شد با حساب 2 بر یک مقابل حریفش به پیروزی رسیده  و راهی جدول اصلی شود. تیم آلمان در ست اول 21 بر 18 مقابل جمهوری چک (مارتین ریچی – جیندیش ویس ) )شکست خورد اما در ست دوم 21 بر 13 تن به شکست داد. در ست سوم آلمانی‌ها 15 بر 12 به برتری رسیدند و راهی جدول اصلی شدند.

دومین دوره رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی، به میزبانی ایران، از امروز (27 بهمن) در جزیره کیش آغاز شده است و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز