خبرگزاری کار ایران

بوکرمن: امسال منتظر بازی بهتری از تیم ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۹۰

بازیکن آلمانی حاضر در مسابقات تور جهانی میکاکاپ گفت: با پیشرفت تیم والیبال ساحلی، امسال منتظر حضور تیم بهتری از ایران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، مارکوس بوکرمن، ملی‌پوش والیبال ساحلی تیم آلمان، درباره برگزاری مسابقات تور جهانی 2017 گفت: من سال گذشته هم به ایران سفر کرده بودم و شاهد میزبانی خوبی از این کشور بودیم. امسال هم این مسابقات در سطح بالاتری برگزار می‌شود و ما خواستار حضور دوباره در این رقابت‌ها شدیم.

این بازیکن آلمانی ادامه داد: سال گذشته نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم و به عنوان پنجمی مشترک رسیدیم. نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از مسابقات کرد اما قطعا همه تیم‌ها برای قهرمانی با انگیزه هستند. با تیم ایران هم یک بازی انجام دادیم که توانستیم این تیم را شکست دهیم. والیبال ساحلی ایران نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده است و قطعا امسال هم منتظر تیم بهتری از ایران هستیم.

وی درباره هم‌تیمی‌اش در مسابقات امسال گفت: سال گذشته با یک همبازی دیگر به ایران سفر کردم اما امسال یکی از والیبالیست‌های جوان‌تر از خودم به همراه من آمده و قرار است در ابن مسابقات تجربه کسب کند.

بوکرمن درباره پیش‌بینی از نتیجه‌ای که تیم آلمان در این مسابقات کسب خواهد کرد، گفت: از آنجایی که هنوز حریفان ما به طور قطعی مشخص نشده‌اند نمی‌توان به طور دقیق در این‌باره حرف زد. اما حتما همه تیم‌ها به دنبال قهرمانی و رسیدن به جایزه نقدی مسابقات هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز