خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

استقبال باشکوه هواداران در روز برفی

تیم فوتبال استقلال تهران اولین تمرین خود را بعد از برد در دربی پشت سر گذاشت. این تمرین با حضور پر شور هواداران استقلال و در میان حمایت آنها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین آبی های پایتخت یک روز بعد از پیروزی در دربی84 از ساعت 13 امروز در کمپ باشگاه و در یک هوای برف و بارانی برگزار شد.

_با وجود هوای سرد و بارانی تهران حدود دویست هوادار استقلال خود را به کمپ رسانده و اعضای این تیم را به شدت تشویق می‌کردند.

_تمام بازیکنان استقلال در میان تشویق هواداران این تیم وارد کمپ شدند.

_برخی از بازیکنان استقلال که از برد تیم‌شان خوشحال بودند در میان تشویق هواداران عدد سه را نشان می‌دادند تا کری جدیدی را برای پرسپولیسی‌ها باب کرده باشند.

_امید نورافکن، بازیکن جوان استقلال به محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دست پیدا کرده است. گلزنان دربی هم به شدت از سوی طرفداران تشویق می‌شدند.

_وریا غفوری، روزبه چشمی و هرایر مگویان از غایبان تمرین امروز بودند.

_سید حسین حسینی از سوی هواداران لقب عقاب آسیا را گرفت. با توجه به محرومیت رحمتی در بازی با ذوب آهن، او درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و از این رو حمایت هواداران از او بیشتر از همیشه بود.

_بازیکنان اصلی استقلال به استخر و سونا رفتند و ذخیره‌های این تیم به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

_قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و از آنها خواست تلاش خود را بیشتر کرده و برد برابر پرسپولیس را فراموش کنند.

کد خبر : ۴۵۹۲۱۹