خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم یاری: سطح فنی مسابقات لیگ پیشرفت کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۵۸

محمدرضا یاری معتقد است با حضور قهرمانان مسابقات کشوری در رقابتها سطح فنی لیگ دسته یک نوجوانان پیشرفت کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، محمدرضا یاری سرمربی تیم یایی درلیگ دسته یک نوجوانان پسر «جام آینده سازان المپیک» در خصوص بیستمین دوره این لیگ  گفت: در این دوره از مسابقات رقابت‌های نزدیک و حساسی را میان تیم‌ها شاهد بودیم و حضور تکواندوکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور توانستند عنوان کسب نمایند سطح فنی لیگ را ارتقا داده بود. هم چنین تا پایان دیدارهای هفته پایانی هنوز مشخص نبود کدام تیم می تواند بر روی سکوی نایب قهرمانی و سوم قرار بگیرد که در نهایت با تلاش تکواندوکاران تیم توانستیم جایگاه خود را تغییر داده و بر سکوی نایب قهرمانی قرار بگیریم.

وی افزود: باشگاه یاری از سال 1387 در لیگ‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف تیم‌داری کرده است و خدا رو شکر توانستیم در این 9 سال حضور عنوان‌های خوبی را کسب نماییم.

سرمربی تیم یاری با اشاره به نوع مبارزات گفت: استفاده از سیستم جدید قوانین داوری باعث جذابیت بیشتر مبارزات شده و تکواندوکاران با استفاده از ضربات چرخشی در تلاش بودند تا امتیاز بیشتری را در رنکینگ به نام خود ثبت نمایند. تیم یاری نیز از زمانی که اعلام شد مسابقات با قوانین جدید داوری برگزار میشود، برنامه‌ریزی و تمرین خود را شروع کرد و خدا را شکر هوگوپوشان توانستند خود را با این سیستم هماهنگ کرده و شاهد تنوع تکنیک‌ها بودیم.

یاری در پایان هدف این تیم از حضور در لیگ را توسعه این رشته در سنین پایه عنوان کرد و گفت: سعی ما این است با ایجاد انگیزه تکواندو را در میان تمامی اقشار مختلف جامعه توسعه دهیم، باعث پیشرفت روز افزون این رشته المپیکی شویم و هوگوپوشان قدرتمندی را تحویل جامعه ورزش دهیم. انشاا... در رده‌سنی خردسالان نیز تیم‌داری خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز