خبرگزاری کار ایران

ابراز خوشحالی نمایندگان ایران از میزبانی رقابت‌های شطرنج در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۴۱

سه بانوی نماینده ایران در مسابقات قهرمانی بانوان جهان از برگزاری این رقابت‌ها در کشور ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون شطرنج، افتتاحیه رقابت‌های شطرنج زنان جهان امروز با حضور 63 نماینده‌تر از اول جهان؛ رئیس فدراسیون جهانی فیده و مسئولان ورزشی و سیاسی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود و مسابقات بطور رسمی از23بهمن ماه آغاز می شود.
این رقابت ها14بهمن پایان می یابد.

**پورکاشیان: رقابت جالبی با شطرنج‌باز آلمانی خواهم داشت/ از میزبانی ایران خوشحالم؛

آتوسا پورکاشیان در نشست خبری رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: من چندی قبل در رقابت‌های جبل‌الطارق شرکت کردم و خوشبختانه شرایط خوبی دارم.

وی درباره حریفش افزود: حریف من از کشور آلمان و شماره 14 جدول مسابقات است. او در نوجوانی نابغه شطرنج این کشور نام گرفته بود، با این وجود فکر می‌کنم با قرعه بدی مواجه نشدم. من در مسابقات جبل‌الطارق بازی‌های این حریف را زیر نظر گرفتم و به نظرم مسابقه جالبی با او خواهم داشت.

بانوی شطرنج‌باز کشورمان در پایان گفت: از این میزبانی خوشحالم چرا که یک بار دیگر فرصت حضور در این رویداد بزرگ فراهم شد.  این چهارمین حضور من در مسابقات قهرمانی بانوان جهان است.

**حجازی پور: آماده شرکت در قهرمانی زنان جهان هستم؛

میترا حجازی‌پور در نشست خبری مربوط به رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان که قرار است در تهران برگزار شود، اظهار داشت: تمرینات خوبی را زیرنظر مربی هلندی پشت سر گذاشته‌‌ام و آماده شرکت در این مسابقات هستم. 

وی افزود: حریفم در دور اول، در رده‌بندی جهانی از من بالاتر است اما ناامید نیستم و امیدوارم بتوانم مقابل او به پیروزی برسم. 

**خادم الشریعه: شانس خوبی مقابل حریف دور نخست دارم؛

سارا سادات خادم‌الشریعه در نشست خبری چهلمین دوره رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان در تهران افزود: اکنون شرایط خوبی برای حضور در رقابت دارم که امیدواریم نمایندگان ایران موفق ظاهر شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کرده‌ام از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

سارا سادات خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان و میتراحجازی نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

نایب قهرمان جایزه بزرگ شطرنج زنان جهان درباره حریفان خود در مرحله نخست این رقابت‌ها اظهار داشت: درجه بین المللی حریفم در رده‌بندی رقابت‌های جهانی شطرنج زنان جهان از من پایین‌تر است، اما سابقه زیادی در شطرنج دارد.

خادم الشریعه گفت: با این وجود فکر می‌کنم شانس خوبی برای پیروزی مقابل این شطرنج‌باز دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز