خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم هر تیمی را ببریم

کاظمی: این نتیجه به ذهنم هم خطور نکرده بود

فرهاد کاظمی پس از برتری عجیب و پر گل تیمش در برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از برتری عجیب و پر گل تیمش در برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

کاظمی گفت: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم و فکر این نتیجه به ذهنم هم خطور نمی‌کرد و نهایتاً انتظار تساوی داشتیم. خوشحالی‌ام برای این است که بازیکنانم شخصیت تیمی خود را پیدا کرده‌اند و در مقابل یکی از قطب‌های فوتبال ایران پیروز شدند و ثابت کردند به هر آنچه می‌خواهند می‌توانند دست پیدا کنند. این برد را به هواداران ماشین‌سازی تقدیم می‌کنم که منتظر این برد بودند.

وی افزود: ما جلوی همه تیم‌ها به جز استقلال خوب بازی کردیم و مقابل صبا و فولاد باید پیروز می‌شدیم. در هر بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. زمانی هم که برای سپاهان اعلام پنالتی شد، تنها بازیکنان تیمم را آرام کردم. زمانی که به تیمی همچون سپاهان می‌توانید سه گل بزنید، دیگر تیم‌ها را نیز می‌توانید ببرید.

کاظمی در مورد نقش جهان گفت: بنده به یاد آن روزهایی افتادم که در سپاهان بودم. جای بزرگان سپاهان همچون عقیلی، نویدکیا و کریمی خالی بود. سپاهان شاید نیازمند حمایت تماشاگرانش باشد. عدم توانایی روحی در تیم سپاهان مشهود بود و پیش‌بینی این را می‌کردم که با به ثمر رساندن گل دومف کار ما راحت‌تر می‌شود.

 

 

کد خبر : ۴۵۷۸۸۶