خبرگزاری کار ایران

لشکری خبر داد:

اعزام تیم پاراتکواندوی ایران به مسابقات آسیایی در سه کلاس

رییس انجمن پاراتکواندو گفت: تیم پاراتکواندوی ایران در سه کلاس 42، 43 و 44 به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، رییس انجمن پاراتکواندو در خصوص تیم پاراتکواندو اظهار کرد: تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان در سه کلاس 42، 43 و 44 و در اوزان مختلف در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد و محدودیتی در تعداد بازیکنان اعزامی نخواهیم داشت.

وی افزود: برای شرکت در این مسابقات و انتخاب ترکیب تیم‌ملی، انتخابی درون اردویی را اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم و از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد و ملی پوشان دعوت خواهیم کرد تا برای ماندن در اردو و حضور در مسابقات آسیایی مبارزه نمایند.

مسعود لشکری خاطر نشان کرد: بازیکنانی که عملکردشان به تایید کادر فنی برسد می‌توانند در اردو مانده و به رقابت‌های پاراآسیایی اعزام شوند. این مسابقات اهمیت به سزایی دارد چرا که تکواندوکاران می‌توانند 40 امتیاز بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را در این رقابت‌ها به دست آورند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا همزمان با مسابقات آزاد کره‌جنوبی از 11 تیر‌ماه به مدت 6 روز در «چونچئون» کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به طور رسمی وارد فهرست رشته‌های پارالمپیکی شده و این مسابقات فرصت مناسبی است تا تکواندوکاران خود را برای حضور در این رویداد آماده کنند.

کد خبر : ۴۵۷۷۴۴