خبرگزاری کار ایران

۳۰،۴۰ سال طول کشید ۴ گل به استقلال بزنیم

طارمی: از پارسال بیشتر گل می‌زنم!

طارمی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد دربی یکشنبه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد دربی یکشنبه به صحبت پرداخت.

طارمی در مورد دربی گفت: دربی همان دو ساعت بازی است؛ از گرم کردن تا سوت پایان بازی. خیلی‌ها استرس دارند و شب قبل از بازی خوابشان نمی‌برد، اما به نظر من دو ساعت بازی همه چیز را مشخص می‌کند و نمی‌توانم از الان بگویم ما سه تا می‌زنیم یا استقلال دو تا می‌زند.

وی در خصوص برنامه‌هایش برای شادی گل در صورتی به ثمر رساندن گل در دربی تهران گفت: اگر گل بزنم حتماً شادی جدیدی خواهم داشت، اما اگر نزدم کل تیم برنامه‌ریزی می‌کند تا حرکت جدیدی داشته باشیم.

وی در مورد دلایل افتش در نیم‌فصل اول گفت: در نیم‌فصل اول در ابتدای فصل در تمرینات بدنسازی شرکت نکردم و چهار هفته نیمکت‌نشین بودم و بعد هم به تیم ملی پیوستم.

وی در خصوص انتقاداتی که برخی بازیکنان  نسبت به پنالتی‌های که او می‌گیرد انجام می‌دهند، گفت: قبلاً هم گفتم سال گذشته من 9 پنالتی گرفتم که به نظر همه کارشناسان همه آنها پنالتی بود و در کنار آن چند پنالتی دیگر نیز روی من گرفته نشد. من بعضی وقت‌ها با قرار دادن خودم جلوی بازیکنان از آنها پنالتی می‌گیرم و برخی اوقات نیز آنها من را می‌زنند. اگر داور صحنه را می‌بییند باید پنالتی بگیرد و بازیکنان نیز  بهتر است بی‌احتیاطی نکند.

طارمی در خصوص کسب عنوان آقای گلی گفت: قبلاً گفته بودم به آقای گلی فکر نمی‌کنم و فقط امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود. در نیم‌فصل با صحبت‌هایی که  با برانکو داشتم به این نتیجه رسیدیم که باید آقای گل شوم. در حال حاضر نیز اولویت اصلی من قهرمانی پرسپولیس است و اولویت دوم کسب عنوان آقای گلی است. همین مسئله باعث شده عملکردم بهتر شود. البته من به آقای گلی هم فکر می‌کنم و امیدوارم به این هدفم نیز برسم.

مطمئن باشید بیشتر از پارسال گل می‌زنم.

طارمی درباره‌ی دربی 4-2 پارسال گفت: این نتایج همیشه پیش نمی‌آید. ما پس از 30،40 سال 4 گل به استقلال زدیم. استقلال خیلی خوب شده و دیگر عملکردش مثل نیم‌فصل اول نیست. شرایط دربی خیلی فرق دارد. البته این احتمال نیز وجود دارد این دربی نیز پرگل شود و تیم ما یا حتی استقلال با برتری پرگل به پیروزی دست یابند، اما این دیدار خیلی خاص است.

 

کد خبر : ۴۵۷۵۰۶