خبرگزاری کار ایران

گفتگوی ویژه ایلنا با اولین کاندیدای زن در فدراسیون کُشتی!

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۹۶

نخستین بانوی کاندیدای مدیریت اجرایی کشتی کشور معتقد است که بانوان ایرانی از توانایی‌های لازم برای حضور در پست های مهم اجرایی کشور را برخوردارند.

مونا میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص انگیزه‌اش برای کاندیداتوری در عرصه مدیریت اجرایی کشتی افزود: با استناد به رویکرد دولت یازدهم که مکررا تاکید بر حضور بانوان ایرانی در مصادر مهم اجرایی کشور دارد وارد این عرصه شدم و همچنین توانایی لازم برای فعالیت در مدیریت کشتی را در خود می‌بینم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا صلاحیت شما برای حضور در جمع کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان البرز تایید شده است گفت: صلاحیت من از سوی مراجه ذیصلاح تایید شده است و جا دارد از نگاه مجدانه مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در این زمینه تقدیر و تشکر نمایم.

میرززایی تاکید کرد: به‌عنوان نماینده جامعه زنان ایران وارد عرصه انتخابات هیات کشتی استان البرز شدم و معتقدم که بانوان ایرانی از توانایی‌های لازم برای حضور در مصادر مهم اجرایی کشور را برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به ممنوعیت حضور بانوان در باشگاه‌های کشتی در صورت رسیدن به مسند ریاست هیات کشتی استان البرز با این محدویت چگونه مواجه می‌شوید، گفت:باید به این نکته توجه کنیم که حضور آقایان نیز در باشگاه‌های کشتی بانوان ممنوع است اما ما می‌بینیم که کشتی بانوان طی سال‌های گذشته پیشرفت جدی داشته است.

‌کاندیدای ریاست هیات کشتی استان البرز می‌گوید: برای رفع این مشکل اختیارات لازم را به نایب رییس خود می‌دهم، استفاده از پیشکسوتان و برزگان کشتی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت و فکر نمی‌کنم این محدودیت خللی در مدیریت اجرایی من ایجاد کند.

میرزایی اظهار داشت: برای حضور در این مسند برنامه جامع و 4 ساله‌ای را تدوین کردم و امیدوارم در صورت موفقیت در این انتخابات بتوانم کشتی استان البرز را به نقطه مطلوب برسانم، خود من در عرصه قهرمانی حضوری مستمر داشتم و به خوبی ورزش قهرمانی را می شناسم.

وی در رابطه با سوابق ورزشی خود گفت: قهرمانی و حضور در رده‌های ملی در رشته ورزشی جودو و همچنین فعالیت در رشته کشتی آلیش در قامت مربی از سال 83 بخشی از فعالیت‌های قهرمانی من محسوب می‌شود.

میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی فدراسیون کشتی نایب رییس بانوان دارد پس حضور بانوان کشورمان در عرصه‌های مدیریت کشتی نمی‌تواند منع داشته باشد امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده زنان کشورم در این عرصه حضوری موفق داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز