خبرگزاری کار ایران

در هفته بیست و سوم لیگ برتر رقم خورد؛

مورینیو در یک قدمی دشمن دیرین

نتایج بازی‌های شب گذشته لیگ برتر به گونه‌ای رقم خورد که تیم‌های شهر منچستر خوشحال شدند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته هفته بیست و سوم لیگ برتر جزیره با برگزاری 7 بازی آغاز شد و نتایج به گونه‌ای رقم خورد که تیم‌های شهر منچستر خوشحال شدند.

در این بازی‌ها چهار تیم مدعی تاتنهام، چلسی، آرسنال و لیورپول نتوانستند از سد رقبای خود بگذرند. لیورپول و چلسی در یک بازی توام با احتیاط که مجموعاً 4 موقعیت گل داشت به تساوی 1-1 در آنفیلد رضایت دادند و آرسنال در دیداری که به قول ونگر «خوب شروع نشد» برابر واتفورد تن به شکست خانگی داد. تاتنهام نیز در خانه‌ تیم رده نوزدهمی ساندرلند بدون گل مساوی کرد تا پوچتینو تنها به آمار دفاعی تیمش دلخوش باشد.

با این نتایج تیم‌های سیتی و یونایتد خوشحال شدند. منچستر یونایتد امشب در راحت‌ترین بازی فصل خود در خانه میزبان تیم انتهای جدولی هال سیتی است. سیتی هم باید به خانه‌ وستهام برود. این دو تیم در صورت پیروزی در جدول صعود نخواهند کرد، اما به نزدیکی تیم‌های بالای جدول خواهند رسید. سیتی به یک امتیازی آرسنال و تاتنهام، تیم‌های لندنی رده دوم و سوم جدول، خواهد رسید و هم‌امتیاز با لک‌لک‌ها خواهد شد. مورینیو هم می‌تواند به سه امتیازی ونگر، دشمن دیرین خود، برسد. آنها در هفته‌های آتی بازی‌های دشوارتری نسبت به توپچی‌ها در پیش دارند.

کد خبر : ۴۵۴۷۱۴