خبرگزاری کار ایران

چه‌کسی گفته ما از داوری بهره می‌بریم؟

برانکو: گل نشدن پنالتی تراکتور به خاطر من و طاهری است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۱۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز اظهار داشت:‌ پارتى من و بازیکنانم کار و کار و تمرین است. بازیکنان ما به هر جا که رسیده‌اند به خاطر تلاش زیاد و تمرینات خوبی است که هر روز انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز سرخ‌پوشان گفت: تمرین امروز را دیدید و فقط ربیع خواه تمرین اختصاصى داشت. سید جلال از تمرین بیرون رفت و با توجه به تجربه‌اى که دارد به دنبال پیشگیرى بود. دیگر بازیکنان در سلامت هستند.

این مربی کروات درخصوص بازی حساس برابر شاگردان قلعه نویی اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازى با حداکثر انگیزه به تهران می‌آیند و برای آنها احترام قائل هستیم. ما ارزش این بازى را مى‌دانیم. فشردگى بازى‌ها زیاد شده است. تراکتورسازى، استقلال و سپاهان و در نهایت الهلال و ما به امتیازات این بازى‌ها واقف هستیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که شما از داوری بهره می‌برید، خاطر نشان کرد: چه کسى گفته ما از داوری بهره می‌بریم؟ آنها این نظر را دارند که ما استحقاق صدر را نداریم؟ اگر درست منظور شما را فهمیده باشم سوالتان این است که چرا بازیکنان تراکتورسازی پنالتى مقابل ماشین سازی را گل نکردند؟ لابد من یا طاهرى در این قضیه مقصر هستیم.

"بازیکنان من تحت تاثیر قرار نمى‌گیرند" سرمربی کروات سرخ پوشان با بیان این جمله ادامه داد: پارتى من و بازیکنانم کار و کار و تمرین است. بازیکنان ما به هر جا که رسیده‌اند به خاطر تلاش زیاد و تمرینات خوبی است که هر روز انجام می‌دهند. شما دیدید ما امروز دو ساعت تمرین سخت داشتیم. شما خبرنگار هستید و می‌توانید بازی‌های ما را آنالیز کنید آن وقت می‌فهیمد که یک اوت‌دستی هم برای ما نگرفته‌اند.

وی در واکنش به پیوستن چشمی به پرسپولیس گفت: ما در خصوص اسم صحبت نمى‌کنیم و اگر قرار به این باشد بعد از حضورش صحبت مى‌کنیم. چشمى بازیکن خوبى است و تا قبل از مصدومیت بهترین بازیکن این تیم بوده و کاپیتان تیم امید بوده و چشم انداز بزرگى پیش روى اوست.

در مورد عملکرد داوری برانکو این چنین واکنش نشان داد: من مایل نیستم درباره داوران حرف بزنم. اما ما خوب حس مى‌کنیم که داوران چطور به سود یا ضرر سوت مى‌زنند و این عصبانیت و ناراحتى را به همراه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه زمان کوتاهی تا پایان نقل‌وانتقالات باقی‌مانده و آیا قصد جذب بازیکنی را دارند یا خیر، گفت: بله، امکانش هست که بتوانیم بازیکن جذب کنیم. همه نوع بازیکنی می‌توانیم بگیریم. به موقع اخبار را دریافت خواهید کرد.

((نگرانى بابت محرومیت بازیکنان از دربى؟)) سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال بیان کرد: من برنامه دارم. برنامه هجومى، سریع و محکم و تلاش براى پیروزى است. اینکه در دربى چه شود بگذارید براى هفته آینده و اکنون هدف‌مان تراکتورسازى است. شما فکر مى‌کنید آنها با این محرومان ضعیف شده‌اند. بگذارید نام بازیکنان آنها را بگویم: نورى. ادینیو، آقایى، بنگر، عالیشاه و نوراللهی و... و آنها قدرتمند هستند. آنها براى برد مى‌آیند و در آزادى استقلال را برده‌اند.

برانکو در خصوص وضعیت جدایی آرام‌طبع خاطرنشان گفت: او بازیکن حرفه‌اى است ولى ربیع خواه از فرصت استفاده کرده و این براى بازیکنى که ١٠ سال فیکس بوده آسان نیست و در توافق با باشگاه به دنبال جدایى است و براى آرام طبع آرزوى خوب داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز