خبرگزاری کار ایران

پیش بازی نفت-استقلال خوزستان؛

دایی به دنبال اولین پیروزی پس از چهار هفته ناکامی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۴۴

در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی تهران نفتی‌ها میزبان استقلال خوزستان هستند

به گزارش ایلنا، در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم نفت تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت 15:30 آغاز خواهد شد.

در حال حاضر، نفت تهران با 24 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با 22 امتیاز در رده دهم. به این ترتیب، این بازی به دلیل نزدیکی امتیازات دو تیم حساسیت ویژه‌ای دارد. بازی رفت دو تیم در اهواز با تساوی 2-2 به پایان رسید. در آن بازی ایمان مبعلی با گل دقیقه 20 خود نفت را پیش انداخت، اما آبی‌ها با دو گل عاشوری و بیت سعید پیش افتادند. در نهایت، قاضی در دقیقه 80 کار را به تساوی کشاند. با این حال، حدود 6 ماه از آن بازی گذشته است و دو تیم تغییرات زیادی کرده‌اند.

اگر دایی آن موقع خواب قهرمانی می‌دید در حال حاضر به فکر بیرون آمدن از بحران است. طی هفته‌های اخیر علی دایی شرایط خوبی را با نفت پشت سر نمی‌گذارد. آنها در 4 دیدار گذشته‌شان تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند و اگر این دیدار را هم واگذار کنند پایینتر از استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت. تیم نفت در 18 بازی لیگ 6 برد، 6 مساوی و 6 باخت کسب کرده تا عملکرد دایی چندان قابل قبول نباشد.

در آن سوی میدان استقلال در حال پای به این دیدار خواهد گذاشت که در هفته‌های اخیر و با خریدهای جدیدش نتایج بدی کسب نکرده است. آنها هفته گذشته در اصفهان با سپاهان مساوی کردند و به راحتی موفق شدند یک امتیاز از آن دیدار حساس کسب کنند. همچنین در آخرین سفرشان به تهران تیم استقلال این شهر را در ورزشگاه آزادی شکست دادند. با این حال، پورموسوی، سرمربی نفت، در این دیدار به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و این کار آبیها را دشوار می کند. حیدر شریفی مربی تیم اهوازی، که نقش مهمی در این دیدار خواهد داشت، قبل از بازی گفته بود: مصدوم یا محرومی نداریم و با تمام قوا برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز