خبرگزاری کار ایران

با حمایت هواداران قمی روز سختی برای پرسپولیس رقم می زنیم

فروزان: از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۷۶

دروازبان سابق استقلال که در نیم فصل به صبای قم پیوسته است از انگیزه بالای خود در بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت.

محسن فروزان، دروازبان تیم فوتبال صبای قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، اعلام می‌کند یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل تیم برانکو به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه صحبت‌های این بازیکن را می‌خوانیم:

*از شرایط‌تان در صبا راضی هستید؟

بله، خدا رو شکر وضعیتم خوب است و امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های خود را در این تیم به نمایش بگذارم و بتوانم به صبا کمک کنم.

*شنیده‌ایم مقابل ماشین‌سازی با شرایطی سخت به میدان رفتی؟

بله، من شدیدا سرما خورده بودم و با تب 39 درجه درون دروازه قرار گرفتم. حتی زمانی که می‌‌خواستم به توپ ضربه بزنم زیاد جان نداشت. اما با این حال برای صبا بازی کردم و خدا را شکر دروازه‌ام را بسته نگه داشتم.

*با این شرایط از صبایی‌ها باید ارزش تو را بدانند؟

امیدوارم که همین طور باشد شرایطم در این بازی خیلی سخت بود با چنین شرایط سختی به زمین نرفته بودم اما چون شرایط تیمم هم حساس بود ترجیح دادم با این وضعیت برای صبا بازی کنم و خداراشکر که سربلند شدم.

*این هفته هم یک بازی سخت مقابل پرسپولیس دارید؟

درست است. یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما با پرسپولیس است اما با این حال تمام تلاش ما این است که در این بازی بتوانیم به برتری برسیم.

*فصل قبل با پیراهن راه آهن مقابل پرسپولیس به میدان رفتی و مانع قهرمانی این تیم شدی الان هم باید انگیزه داشته باشید؟

دقیقا همین طور در بازی فصل قبل همه تلاشم را کردم تا یکی از بهترین بازی‌هایم را در مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارم که خوشخبتانه سربلند هم از زمین بیرون آمدم. برای این بازی هم انگیزه زیادی دارم و دوست دارم که یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌هایم را به اجرا بگذارم. امیدوارم بتوانم باز هم از پرسپولیس امتیاز بگیرم.

*شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

پرسپولیس از زمان برانکو تیم خیلی خوبی شده و خط تهاجمی خیلی خوبی دارد قطعاً کار ما برابر این تیم سخت است. البته من خیلی دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی بود چرا که احساس می‌کنم در آزادی انگیزه بیشتری در زمین دارم. با این حال در قم هم می‌توانیم با حمایت هوادارانمان برنده این دیدار باشیم.

*نیم فصل خیلی دوست داشتید به استقلال برگردید درست است؟

بله، استقلال تیم محبوب من است و دوست دارم همیشه آماده باشم تا بتوانم روزی دوباره پیراهن تیم محبوبم را بر تن کنم. امیدوارم این اتفاق در فصل آینده رخ دهد.

*شرایط استقلال را در لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر کنم استقلال کمی بدشانسی آورده باشد اما منصوریان مربی خوبی است و می‌تواند این تیم را از این بهتر کند، مخصوصاً با تقویتی که استقلال در نیم فصل شده به نظر می‌رسد شرایط این تیم در ادامه بازی‌ها بهتر باشد. الان هم من نه به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک هوادار برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال روز به روز بهتر شود. حتی باخت‌های استقلال من را به شدت ناراحت می‌کند و درست مثل یک هوادار از باخت این تیم ناراحت می‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز