خبرگزاری کار ایران

حسینی: فولاد همیشه برای ما حریف سختی بوده

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۶۰

در پایان بازی تیم‌ها فولاد و ذوب آهن سیدمجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن، در نشست خبری پایان بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن، در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان حاضر شد و در مورد بازی اظهار نظر کرد. شاگردان حسینی در این دیدار موفق شدند فولاد را 1 بر 0 شکست دهند و به رده‌ی سوم جدول صعود کنند.

 حسینی در مورد این بازی گفت: «بازی برای ما  مهم بود و باید می‌بردیم تا بیشتر از این عقب نیفتیم. تیم‌های پایین‌تر از ما نیز دوست داشتند خودشان را نزدیک کنند. خوشبختانه در نیمه نخست به گل رسیدیم و در ادامه بازی را کنترل کردیم. فولاد همیشه برای ما حریف سختی بوده و امروز خوشبختانه پیروز شدیم که این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.»

وی همچنین افزود: «پس از به ثمر رسیدن گل، آن‌ها از دفاع راست سعی داشتند خلق موقعیت کنند و با تغییر سیستم بازی را بستیم و به این نتیجه راضی بودیم. فولاد همیشه تیم خوبی بوده و خوشحالم پس از دو سال این تیم را بردیم.»

سرمربی تیم ذوب آهن درباره‌ی بازی نکردن ربیع عطایا خاطرنشان کرد: «بازیکنان خارجی زمانی که در اصفهان حضور پیدا می‌کنند برای اینکه به آب و هوای اصفهان عادت کنند نیاز به زمان دارند که عطایا نیز از این قائده مستثنی نیست و در هفته‌های آینده به تیم اضافه می‌شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز