خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: اردوی تیم ملی وزنه برداری از 6 بهمن‌ماه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۴۵

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: مرحله دوم اردوی این تیم از 6 بهمن آغاز می‌شود و تا اواخر فروردین سال 96 ادامه دارد.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله نخست اردوی تیم ملی روز گذشته به پایان رسید و هم اکنون وزنه برداران به شهرهای خودشان مراجع کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری از 6 بهمن آغاز و تا اواخر فروردین سال 96 با حضور همه وزنه برداران منتخب دنبال می‌شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص نشست روز گذشته شورای فنی فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: این نشست به صورت ناقص برگزار شد و اگر خدا بخواهد هفته آینده به طور مبسوط‌تر به مسائل فنی پرداخته خواهد شد.

انوشیروانی در مورد وضعیت تمرینات بهداد سلیمی نیز خاطر نشان کرد: سلیمی تمرینات اولیه خودش را آغاز کرده است و در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدواریم بتواند هرچه سریع‌تر به شرایط مسابقه برسد.

وی در خاتمه با اشاره به رکوردزنی اخیر اردونشینان وزنه بردای نیز افزود: بچه‌ها هر یک 5 الی 6 رکورد و ضربه زدند که نشان داد روند رو به جلویی را طی کرده‌اند و پیش بینی می‌شود در اردوهای بعدی این روند بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز