خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: اگر هواداران استقلال هم بودند این تیم را شکست می‌دادیم/ انگیزه بازیکنان ما ربطی به برطرف شدن مشکلات مالی نداشت

سرمربی استقلال خوزستان گفت: انگیزه بازیکنان ما هیچ ربطی به برطرف شدن مشکل مالی نداشت و خود بازیکنان غیرت کردن و با همه توان به عشق مردم خوزستان بازی کردند و توانستند استقلال را شکست بدهند.

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی روز گذشته این تیم در تهران مقابل استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنم که کمک کرد در یک بازی مهم و سخت خارج از خانه به پیروزی برسیم. در این بازی با اینکه یک گل سالم ما را به اشتباه آفساید گرفتند، توانستیم مقابل تیم بزرگ و خوب استقلال به پیروزی برسیم و بابت این کار از تمام بازیکنان تیم تشکر می‌کنم.

او در مورد خالی بودن ورزشگاه آزادی و تاثیر نبود هواداران استقلال در کسب این برد نیز اظهار داشت: به نظر من نبود هواداران روی عملکرد هر دو تیم تاثیر داشت. بازیکنان ما باتجربه هستند و مطمئن باشید حتی در حضور طرفداران استقلال هم می‌توانستیم این تیم را در تهران شکست بدهیم اما با این حال خالی بودن ورزشگاه روی هر دو تیم تاثیر منفی داشت. قطعاً ‌اگر هواداران استقلال در ورزشگاه بودن بازی به مراتب جذاب‌تر و بهتر می‌شد.

به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال خوزستان بعد از برطرف شدن مشکل مالی باشگاه و دریافت بخشی از مطالبات خود، روز گذشته با انگیزه و روحیه بهتری نسبت به گذشته بازی کردند. سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این موضوع عنوان کرد: باور کنید آنطور که می‌گویند پول زیادی در باشگاه ما نیامد. قرار بود چهار میلیارد به باشگاه تزریق شود اما فقط یک میلیارد دادند و ما هم به جای اینکه به بازیکنان صد میلیون بدهیم، مجبور بودیم سی یا چهل میلیون بدهیم. انگیزه بازیکنان ما هیچ ربطی به برطرف شدن مشکل مالی نداشت و خود بازیکنان غیرت کردن و با همه توان به عشق مردم خوزستان بازی کردند و توانستند استقلال را شکست بدهند. از اول فصل بازیکنان ما هیچ وقت تحت تاثیر مشکلات مالی قرار نگرفتند و همیشه با همه وجود برای تیم بازی کردند. حتی برخی از آنها مانند بیت‌سعید و طیبی در نیم فصل از پیشنهادهای خوبی که داشتند گذشتند آن هم برای اینکه استقلال خوزستان را دوست دارند.

پورموسوی در پایان راجع به احتمال جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ما با همین تیم فعلی می‌توانیم لیگ را ادامه بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم اما چون لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم نیاز داریم که یک مدافع وسط باتجربه جذب کنیم و برای همین دنبال گزینه مناسب برای این پست هستیم.

 

کد خبر : ۴۴۹۲۳۶