خبرگزاری کار ایران

آقایی: بازی سختی پیش رو داریم/ برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

عباس آقایی مربی تیم گسترش فولاد تبریز در غیاب فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، عباس آقایی مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  در غیاب فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 وی در ابتدا در خصوص بازی گفت:بازی سختی برابر ماشین سازی داریم ولی باید بهترین نتیجه را بگیریم و خود را به رده های بالای جدول برسانیم.

وی سپس در خصوص عدم حضور کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد در نشست خبری گفت: وی در تمرین تیم حضور داشت و نتوانست در نشست خبری قبل از بازی شرکت کند.

آقایی با بیان اینکه بازی های لیگ این شرایط را دارد که تمام امتیازات مهم است، ادامه داد: فردا بازی مهمی داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما فردا برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

مربی گسترش فولاد همچنین در خصوص تیم ماشین سازی گفت: تیم ماشین سازی کادر فنی خود را تغییر داده و فردا بازی سختی داریم.

آقایی با اشاره به اینکه هفته پیش برابر پیکان یک امتیاز خوب و ارزشمندی کسب کردیم، افزود: در روزهای گذشته تمرینات خوبی برگزار کرده ایم و بازیکنان گسترش فولاد آماده بازی فردا هستند و ما فقط به سه امتیاز فکر می کنیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: شیمبا مصدوم است و به بازی فردا به احتمال فراوان نمی رسد. البته شاید هم فردا صبح وضعیت فرق کند و از وی استفاده کنیم.

 

کد خبر : ۴۴۸۹۵۸