خبرگزاری کار ایران

بعد از بختیار، باقری هم به مدیریت استقلال معترض شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۰۲

هافبک دفاعی استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته است، نسبت به سیاست باشگاه در اهدای رضایتنامه اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری که در ابتدای فصل به جمع استقلال اضافه شده، اکنون با بازگشت آندرانیک تیموریان و همچنین بهبود روزبه چشمی در لیست نفرات مازاد این تیم در نیم فصل قرار گرفته است. این اتفاق در حالی رخ داده که استقلال به این بازیکن نیز همچون بختیار رحمانی اعلام کرده باشگاه آینده اش را معرفی کند تا زمینه مذاکره برای اهدای رضایتنامه را انجام دهد.

اتفاقی که موجب واکنش این بازیکن نیز شده و او به شدت به عملکرد مدیریت باشگاه و مسوولان آن معترض شد. باقری در این باره گفته: در هیچ جای دنیا اینطور نیست که باشگاه بتواند در مورد تیم آینده یک بازیکن تصمیم‌گیری کند و شما شک نکنید چنین اتفاقی هم نخواهد  افتاد. همانطور که من نمی‌توانم بگویم در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال کدام بازیکن را جذب کند، آنها هم نمی‌توانند بگویند من به کدام تیم بروم و این موضوع دست باشگاه نیست و شما می‌دانید که در هیچ کجای دنیا هم این اتفاق نمی‌افتد.

این انتقاد پیش از این از سوی بختیار رحمانی و میثم مجیدی نیز رخ داده بود و نفرات جدایی طلب و در لیست مازاد استقلال نسبت به سیاست آنها در قبال دریافت رضایتنامه معترض بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز