خبرگزاری کار ایران

جلالی: بهتر است برانکو و کی روش خودشان اختلافات را حل کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که بهترین کسی که می‌تواند مشکل میان برانکو و کی‌روش را حل کند، خود این دو عزیز هستند. آنها از مربیان بزرگ محسوب می‌شوند و بهتر است خودشان این مسئله را حل کنند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: به یک شناخت خیلی بهتر از قبل رسیده‌ایم. تمام مجموعه ما تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسیم. بازیکنان ما با شوق خیلی زیادی تلاش می‌کنند و ما می‌توانیم نیم فصل دوم به مراتب بهتر باشیم. ما در مجموع فقط دو روز تمرین را در تعطیلات نیم فصل تعطیل کردیم و خودمان را آماده برای یک بازی خوب برابر گسترش فولاد کرده‌ایم.

وی درباره نقل و انتقالات تیمش بیان کرد: مدافع خارجی داشتیم که او را آزاد کردیم. آرش برهانی هم با درخواست خودش به همراه حسین زاده جدا شده‌اند. ۹ بازیکن از تیم‌های پایه خود ظرف هفته آینده به تیم اصلی می‌آیند که همه آنها زیر ۱۹ سال هستند. تا آنجایی که بتوانیم از آنها استفاده هم می‌کنیم.

او درباره آرش برهانی گفت: ما خیلی راحت باهم کنار آمدیم. او دو بازی برای ما به میدان رفت و در بازی دوم مصدوم شد و یک ماه و نیم بیرون بود. او ۱۰ کیلو در این مدت اضافه وزن داشت و تلاش کرد وزنش را پایین بیاورد. در این وضعیت قوای بدنی‌اش کم شد. او آنقدر اراده دارد که بتواند خودش را ترمیم کند و به فوتبال بازگردد. خودش گفت نیاز دارد جایی باشد که بازی کند و از ما خواست که برود. اینکه باشگاهی او را می‌خواهد یا نه را نمی‌دانم و یکی دو روز است که نمی‌توانم با او تماسی داشته باشم.

وی درباره مباحث اخیر پیرامون کی‌روش، اظهار داشت: به هر دلیلی فضای فعلی جامعه ما، فضای جنجال و خبرسازی را دوست دارد. اگر دید منطقی داشته باشیم برخی از این موضوعات حتی می‌توانند مخرب هم نباشند. باید تلاش کنیم تا فضای فوتبال ایران منطقی‌تر شود. شاید هر دو طرف از ما ناراحت شوند ولی نمی‌توانیم حق را به یک طرف بدهیم و اگر به کسی حق دهیم، شاید دیگران هم ترغیب شوند تا وارد این حوزه شوند. به نظرم بهترین کسی که می‌تواند این مشکل میان برانکو و کی‌روش را حل کند، خود این دو عزیز هستند. آنها از مربیان بزرگ محسوب می‌شوند و بهتر است خودشان این مسئله را حل کنند.

کد خبر : ۴۴۷۰۶۶