خبرگزاری کار ایران

ونگر: شکست چلسی ما را به قهرمانی امیدوار کرد

سرمربی آرسنال معتقد است شکست چلسی به عنوان صدر نشین لیگ برتر مقابل تاتنهام پس از 13 پیروزی پیاپی، شاگردان او را برای کسب عنوان قهرمانی بیش از پیش امیدوار کرده است.

به گزارش ایلنا، چلسی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس در صورت پیروزی می توانست فاصله خود با لیورپول(تیم دوم جدول) را به 8 امتیاز افزایش دهد اما با شکست 2-0 برابر تاتنهام، لیورپول و دیگر مدعیان قهرمانی امیدواری بیشتری نسبت به قهرمانی به دست آوردند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال نیز معتقد است که شکست چلسی امید به قهرمانی در فصل جاری رقابت‌ها را به اردوی تیم او برگردانده است.

سرمربی آرسنال در همین رابطه گفت: چلسی حتی با وجود این باخت هم حاشیه امنیت خوبی دارد، اما وقتی پس از 13 پیروزی متوالی در یک بازی شکست می خورید، رقبایتان بیش از پیش امیدوار می‌شوند و ما در حال حاضر چنین وضعیتی داریم. رقابت در لیگ برتر بسیار جذاب شده و هنوز نیمی از فصل باقی مانده است. مدعیان تا سه ماه دیگر امکان استفاده از فرصت‌هایشان را دارند.

وی همچنین معتقد است: پیش‌بینی قهرمان واقعا دشوار شده است. جنگ برای 4 رتبه اول هم سخت شده اما اولویت، قهرمانی در لیگ است که هر تیمی برای رسیدن به آن با نهایت توانش تلاش می‌کند. هدف‌گذاری در هر فصل تکراری شده، ابتدا کسب 40 امتیاز لازم برای سقوط نکردن، سپس رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و در نهایت تلاش برای فتح جام.

کد خبر : ۴۴۵۱۰۰