خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا

رئال مادرید3 ــ 0 سویا/ زیدان 2017 را با پیروزی آغاز کرد

شاگردان زیدان در اولین بازی خود در سال 2017 توانستند در سانتیاگو برنابئو به برتری 3بر صفر مقابل سویا دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود. در حالیکه در این دیدار مادریدی‌ها دو ستاره خود یعنی کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس را در اختیار نداشتند خامس رودریگز با به ثمر رساندن دو گل کمک به سزایی در پیروزی مقابل سویا داشت.

در ابتدای بازی سویا بهتر عمل کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما شاگردان زیدان خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 11 توانستند به گل برسند.

بعد از اینکه کاسمیرو با یک حرکت خوب توپ را از انزونزی گرفت، خامس صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

حملات رئالی‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که رافائل واران با یک پرش دیدنی و ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی کمی متعادل تر شد اما باز هم این مادریدی‌ها بودند که موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت در دقیقه 44 به گل سوم رسیدند. خطای مرکادو روی مودریچ، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد و خامس توانست برای بار دوم در این دیدار گلزنی کند. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم دو تیم نمایش پایاپایی را داشتند ولی بازی با همان سه گل به سود شاگردان زیدان به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۴۹۴۸