خبرگزاری کار ایران

علیرغم آشتی صوری؛ نکونام هنوز با قلعه‌نویی مشکل دارد

اختلاف میان کاپیتان سابق تیم ملی و امیر قلعه‌نویی همچنان حل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و دستیار فعلی کارلوس کی‌روش، شب گذشته در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور در برنامه نود، راجع به مسائل مختلفی از دوران حرفه‌ای خود صحبت کرد.

قسمت جالب توجه از گفت‌وگوی بازیکن سابق تیم‌های پاس، اوساسونا و استقلال، با مجری برنامه نود اما بخش پایانی آن بود. جایی که عادل فردوسی‌پور با آوردن نام چند شخصیت مختلف، باعث بروز واکنش‌های جالبی از سوی نکونام شد. فردوسی‌پور که به خوبی از اختلاف میان جواد نکونام با مهدی رحمتی دروازه‌بان فعلی استقلال و امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال مطلع بود، در بخش سوالات کوتاه خود، اسم این دو را به ترتیب به میان آورد که در هر دو مورد نکونام با جواب‌های خود نشان داد با وجود زمان زیادی که از بروز اختلاف میان او و رحمتی و قلعه‌نویی می‌گذرد، هنوز رابطه خوبی با آنها ندارد.

نکونام ابتدا در واکنش به اسم مهدی رحمتی، او را تنها با لفظ "دروازه‌بان" خطاب کرد و سپس در مورد امیر قلعه‌نویی، مربی سابق خود در استقلال، به گفتن "سرمربی تیم ملی و استقلال" بسنده کرد تا بار دیگر نشان بدهد اختلاف میان او و رحمتی و قلعه‌نویی حل نشده باقی مانده است. نکته جالب توجه اینکه جواد نکونام بعد از شنیدن نام قلعه نویی باید درباره نام علی دایی واکنش نشان می‌داد که در پاسخ گفت: اسطوره فوتبال ایران.

بعد از خداحافظی جواد نکونام از فوتبال و با گذشت زمانی حدود سه سال از بروز اختلافات میان او و هم تیمی و مربی سابق خود در استقلال، به نظر می‌رسید شاید گذشت زمان باعث از بین رفتن کدورت‌ها برای نکونام شده باشد. جایی که او حتی در یک اقدام جالب توجه حتی با امیر قلعه‌نویی به صورت صوری آشتی کرده بود اما کاپیتان اسبق تیم ملی شب گذشته نشان داد حتی سپری شدن این زمان نسبتاً طولانی و علیرغم آن آشتی صوری نیز تغییری در احساس او ایجاد نشده و نکونام همچنان با دو دوست قدیمی خود اختلافات عمیقی دارد.

 

کد خبر : ۴۴۴۳۳۷